خرید بهترین چمن مصنوعی-موکت و...

انواع چمن مصنوعی داخلی و خارجی ، موکت اداری و تایل، کفپوش پی وی سی و...

خرید بهترین چمن مصنوعی-موکت و...

انواع چمن مصنوعی داخلی و خارجی ، موکت اداری و تایل، کفپوش پی وی سی و...

مطالب آموزشی در زمینه های موکت خارجی و ایرانی ،چمن مصنوعی و بهترین های کفپوش در این سایت به شما ارائه می شود

طبقه بندی موضوعی

۱۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انتخاب کفپوش اداری بسیار بیشتر از انتخاب یک نوع کفپوش زیبا و استفاده روزانه از آن مفید است. این پست 8 نکته کلیدی را که باید هنگام انتخاب کفپوش اداری خود در نظر بگیرید بررسی می کند.

کفپوش اداری برای تکمیل دفتر شما و تصویر فیزیکی شرکت بسیار مهم است. خرید کفپوش اداری باید در درجه اول مشتریان را تحت تأثیر قرار دهد در حالی که به کارکنان فضای کاری می دهد که بتوانند به آن افتخار کنند.

1) نگاه کنید
همانطور که در خانه ها ، کفپوش آخرین ضربه برس روی ملیله است که دفتر جدید شما است. به هر شکلی که می خواهید بروید ؛ براق ، پر جنب و جوش ، سنتی و غیره ، شما باید سخت فکر کنید که در تلاش برای دستیابی به چه چیزی هستید و چگونه کفپوش شما متناسب با این امر است. به یاد داشته باشید که انتخاب کفپوش شما در مرحله برنامه ریزی اولیه چگونه بر بقیه اتاق تأثیر می گذارد. از گذاشتن کفپوش بعنوان یک فکر بعدی خودداری کنید زیرا کفپوش واقعاً یک اتاق را تکمیل می کند.


2) ترافیک
در نظر بگیرید که چقدر ترافیک از یک منطقه عبور می کند. این امر بر نوع کفپوش انتخابی شما تأثیر می گذارد. برای مثال ، در لابی و پذیرایی شما افراد زیادی باید از آنجا عبور کنند. در این مورد ، یک کاشی وینیل لوکس قوی یا مشمع کف اتاق سنگین مناسب خواهد بود.

از طرف دیگر ، اتاق کنفرانس شما افراد کمتری دارد که در داخل قدم می زنند. در این مورد ، یک موکت لوکس خوب یا کاشی موکت شیک در اینجا مناسب است ، اگرچه LVT هنوز هم بسیار لوکس به نظر می رسد.

نکته: مطمئن شوید که فضای آشپزخانه شما دارای نوعی کفپوش ایمنی/ضد لغزش است. حتی در آشپزخانه های اداری ممکن است حوادثی رخ دهد و کفپوش محکم و بدون لغزش یک سرمایه گذاری ضروری است.


3) دوام و نگهداری
یک موکت لوکس و زرق و برق دار جدید برای اتاق کنفرانس شما که با تصویر دفتر فعلی شما مطابقت دارد ممکن است ایده ای عالی به نظر برسد. با این حال ، وقتی مشتری یک فنجان قهوه روی موکت شما می ریزد ، چه اتفاقی می افتد؟ آیا می خواهید آن موکت گران قیمت را جایگزین کنید؟

دو راه حل عالی برای یافتن کفپوش بادوام وجود دارد. اولین مورد این است که به سادگی کفپوش های سخت مانند کاشی های وینیل لوکس را نصب کنید. دوم نصب کاشی موکت است.

کاشی موکت چیست؟
کاشی های موکت همان چیزی است که از نامش پیداست - قسمت های مربع موکت که در جای خود چسبانده شده اند.

اگر در حال حاضر در یک دفتر کار هستید ، به زمین نگاه کنید. به احتمال زیاد شما می توانید درزهای بین بخش های موکت خود را تشخیص دهید. با دقت نگاه کنید و خواهید دید که اینها به صورت مربع یا کاشی مرتب شده اند.

اگر کسی روی موکت شما قهوه ریخت یا قسمتی از بهترین نوع کفپوش شما فرسوده شد ، می توانید کاشی فرسوده را برداشته و کاشی جدید جایگزین کنید. با این کار مجبور نیستید یک موکت کامل را برای یک لکه یا خراش کوچک تغییر دهید. مسلماً با کفپوش محکم می توانید قهوه ریخته شده را به راحتی تمیز کنید ، اما برخی افراد موکت را ترجیح می دهند.


4) هزینه
هزینه هنگام طراحی فضای اداری شما مهم است. حرکت بزرگی در جهت ایجاد ذن در محل کار از طریق طراحی وجود دارد ، اما در پایان روز ، یک افسر آنجاست تا کار سخت را تسهیل کند و ظاهر خوبی نداشته باشد. مسلماً ، شما می خواهید دفتر شما هنگام بازدید مشتریان از نظر ظاهری ظاهر شود ، اما همیشه مهم است که یک پروژه را با بودجه نگه دارید.

با این حال ، به یاد داشته باشید که هزینه کفپوش های با دوام یا سخت برای نگهداری را در نظر بگیرید. یک موکت ارزان قیمت ممکن است در کوتاه مدت شما را نجات دهد ، اما به احتمال زیاد ظرف چند سال آن را جایگزین خواهید کرد.


5) کسب و کار شما
خود کسب و کار خود را در نظر بگیرید. آیا مشتری میزبانی می کنید؟ در این صورت ، سرمایه گذاری در کفپوش های درجه یک سودمند خواهد بود. آیا دفتر شما بخشی از یک کارخانه است؟ اگر چنین است ، ممکن است بخواهید از موکت اجتناب کنید زیرا با ورود و خروج چکمه های کثیف به سرعت خراب می شوند.


7) ایمنی
کفپوش ایمنی در ادارات بسیار مهم است. در مناطقی که ممکن است آب مانند توالت یا آشپزخانه ریخته شود ، کفپوش بدون لغزش ضروری است! حتی برخی از راهروهای شلوغ در دفتر شما ممکن است به کفپوش ضد لغزش نیاز داشته باشند.


8) انواع کفپوش اداری
چند نوع کفپوش اداری وجود دارد که برای اکثر مشاغل مناسب است. نوع انتخابی شما بستگی به هزینه ، اتاق ، ترافیک و نیازهای تجاری شما دارد.


LVT
کاشی های وینیل LVT یا لوکس به سادگی خیره کننده هستند. موجود در محدوده های شیک و مدرن ارائه شده توسط Amtico یا کاشی های سنتی و طبیعی موجود در Karndean ، چیزی مناسب هر طرح است.

ظاهر همه چیز نیست کفپوش طرح بتن لوکس دارای کیفیت عالی در عایق صدا هستند. در واقع ، LVT دارای آکوستیک بهتری نسبت به چوب سخت ، مشمع کف اتاق و برخی از کاشی های نازک موکت است.

تنها نقطه ضعف واقعی LVT قیمت آن است. LVT می تواند گران باشد. با این حال ، کاشی های وینیل لوکس بسیار بادوام هستند و تمیز کردن و نگهداری آنها آسان است. با در نظر گرفتن این امر قیمت متوسطی در مقایسه با موکت های ارزان قیمت که نیاز به تعویض مداوم دارند ، کاهش می یابد.

کاشی موکت
کاشی موکت یک انتخاب فوق العاده محبوب برای کفپوش اداری است. کاشی های موکت در ادارات سراسر انگلستان به راحتی با ظاهری تجاری قوی جایگزین می شوند.

این موکت های کاشی کاری شده در رنگ ها و سبک های بسیار متنوعی وجود دارند.

کف ایمنی
کفپوش ایمنی برای راهروهای شلوغ ، آشپزخانه و توالت ضروری است. کفپوش ضد لغزش می تواند دفتر شما را به مکان امن تری تبدیل کند

قابل استفاده


کفپوش اداری تجاری گلاسکو
Allfloors گلاسکو بیش از 30 سال است که به مشاغل اطراف گلاسکو کمک می کند کفپوش اداری تجاری را پیدا کنند که مناسب نیازهای تجاری آنها باشد. برای مشاوره ، اندازه گیری ، تامین و نصب. همین امروز با ما تماس بگیرید یا از صفحه کفپوش تجاری ما دیدن کنید.

منبع : allfloorsglasgow

  • مهدی طالبی
  • ۰
  • ۰

صدها سال است که موکت های پشمی از نظر کیفیت و دوام شهرت دارند. مترادف با تجمل ، آنها همچنان یک موکت فوق العاده محبوب برای صاحبان خانه و در بخش خانه سازی و مهمان نوازی هستند.

پشم به عنوان یک الیاف می تواند فشار را تحمل کند ، دارای زیبایی زیبا و خواص عالی برای حفظ ظاهر است. همچنین در صورت مراقبت مناسب از ماندگاری بالایی برخوردار است و زمانی که زمان تعویض موکت های موجود فرا می رسد ، سرمایه گذاری عالی خواهد بود. اگر قصد خرید موکت جدید را دارید ، پشم قطعاً یک گزینه مناسب است.

با این حال ، برای درک واقعی اینکه آیا موکت پشمی بهترین انتخاب برای شما است ، بیایید انواع مختلف موکت پشمی موجود و نقاط قوت و ضعف این گزینه کفپوش همه کاره را بررسی کنیم.

انواع موکت پشمی
موکت های پشمی در درجه اول در دو قالب مختلف موجود هستند: موکت 100٪ پشمی یا موکت های مخلوط پشم 80/20. سپس هر دو مخلوط را می توان در قالب های پهن یا کاشی موکت تولید کرد و بسته به مکان و نحوه استفاده از موکت های پشمی ، انعطاف پذیری در روش نصب را ایجاد می کند.

موکت 100٪ پشمی / موکت پشمی طبیعی
ما به عنوان انسان ، از زمانی که برای اولین بار نحوه برش پشم نرم و کرکی را از گله های گوسفند کشف کردیم ، صدها ، اگر نه هزاران سال ، از پشم برای ساخت کفپوش استفاده می کنیم. موکت 100٪ پشمی (موکت 100 پشمی یا موکت پشمی طبیعی نیز نامیده می شود) به موکت هایی بافته شده از این منبع خالص اشاره دارد.

بهترین پشم برای تولید 100٪ موکت پشمی ، پشم "رشته ای" است. این نوع پشم را می توان در نژادهای گوسفند واقع در بریتانیا و نیوزلند یافت و بسیاری از موکت ها حاوی پشم نیوزلند و پشم انگلیسی هستند.

پشم بریتانیایی حجیم ، سفت است و بافت منحصر به فردی را ارائه می دهد در حالی که پشم نیوزلند بسیار نرم تر و سفیدتر است ، که این را به ماده ای ایده آل برای طرح های سایه روشن یا روشن تر تبدیل می کند. تصور می شود که پشم مرینوس نیوزلند از کیفیت بالاتری برخوردار است ، با این حال ، نژادهای گوسفند از سراسر جهان می توانند پشم با کیفیت برابر و اغلب با ویژگی های منحصر به فرد خود تولید کنند.

فراتر از پشم گوسفند ، موکت های پشمی طبیعی نیز می توانند از خز حیوانات دیگر با کتهای مودار مشابه مانند لاما ، آلپاکا ، بز و حتی شتر تولید شوند!

موکت پشمی 80/20 / موکت میکس پشمی
موکت پشمی دارای قدرت ذاتی است و لزوماً به فیبر دیگری برای بهبود عملکرد آن نیاز ندارد ، اما در شرایط خاص و به دلایل خاص اغلب با الیاف دیگر ، در درجه اول بافتهای بشر ، مخلوط می شود. این دورگه ها به عنوان موکت های پشمی 80/20 نامیده می شوند که به آنها موکت مخلوط پشمی یا موکت مخلوط پشمی نیز گفته می شود.

ممکن است تولیدکنندگان به دلایل مختلف مانند بهبود انعطاف پذیری الیاف ، مقاومت در برابر لکه و دوام یا تسهیل رنگ آمیزی و چاپ ، از مواد مصنوعی در نخ استفاده کنند.

بهبود خواص موجود موکت های پشمی با افزودن الیاف مصنوعی باعث شده است که موکت های پشمی 80/20 محبوبیت فزاینده ای پیدا کنند. موکت با دوام تر با همان زیبایی و ارگونومیک 100٪ پشم یک سرمایه گذاری مناسب برای هر صاحب خانه یا مشاغل است.

مزایای موکت پشمی
موکت پشمی فرقی نمی کند که موکت 100٪ طبیعی پشمی یا ترکیب پشم 80/20 را در نظر بگیرید ، طیف وسیعی از مزایا را دارد. در زیر ، ما در مورد چند مزیت موکت پشمی برای لکه گیری بحث خواهیم کرد.

دوام و استحکام
پشم با دوام طولانی مدت خود عملکرد فوق العاده ای را ارائه می دهد. دارای چروک طبیعی ، استحکام و قابلیت ارتجاعی است ، به این معنی که می تواند "برگشتی" را ارائه دهد. به عنوان چنین فشرده سازی شمع ، علائم ردیابی و سایه به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. به همین دلیل است که موکت های پشمی می توانند ظاهر خوب خود را در طول سالها ، اگر نه دهه ها حفظ کنند.

مقاومت در برابر خاک و آلودگی
پشم یک فیبر کاملاً طبیعی است که حاوی روغن های طبیعی است. این روغن ها در برابر کثیفی مقاوم هستند و سایر خاکهای بر پایه روغن را دفع می کنند. علاوه بر این ، از آنجا که پشم یک الیاف مات است ، دیدن خاک سخت تر می شود ، بنابراین موکت شما به طور طبیعی تمیز به نظر می رسد. در بیشتر موارد ، تنها چیزی که برای حفظ ظاهر خوب موکت خود نیاز دارید جاروبرقی معمولی است.

راحتی و گرما
هیچ چیز لوکس تر از راحتی و گرمای موکت پشمی نیست. پشم به عنوان یک عایق گرم کننده خانه شما عمل می کند و از این رو به سرمایه گذاری کم مصرف و لذت بردن از آن در ماه های سرد زمستان می انجامد. پشم همچنین صدا را جذب می کند و خانه را در برابر پژواک و سر و صدای خانواده محافظت می کند.

مقاوم در برابر آتش و قابل اشتعال
پشم به طور طبیعی مقاوم در برابر آتش است و سرعت اشتعال بسیار کمی دارد. به این ترتیب ، موکت های پشمی یک ماده فوق العاده ایمن برای موکت در خانه یا محیط تجاری هستند. در صورت بروز آتش سوزی ، الیاف موکت به جای سوختن ، ذوب می شوند و اگر از گسترش آتش جلوگیری نکنند ، سرعت آن کاهش می یابد.

پاییز دوستانه
سیم پیچ طبیعی و نرمی موکت های پشمی به عنوان یک بالشتک عمل می کند و از آسیب جدی ناشی از افتادن جلوگیری می کند ، چه از کودکان خردسال و چه از افراد مسن. هنگامی که موکت های پشمی و هتلی با دوام روی یک زیرانداز با کیفیت خوب نصب می شوند ، این امر بیشتر تقویت می شود ، که می تواند از دیگر مزایای آن در برابر سقوط جلوگیری کند.

پوسته های الیاف پشم گرد و غبار را تا زمانی که جاروبرقی بماند نگه می دارد ، که هرگونه ذرات شناور در جو را به حداقل می رساند. استفاده از جاروبرقی با کیفیت خوب گرد و غبار و خاک را قبل از ایجاد سوزش از بین می برد. علاوه بر این ، پشم یک فیبر طبیعی "هوشمند" است و می تواند به ایجاد فضایی متعادل در هر خانه کمک کند ، به این معنی که توانایی جذب رطوبت هوا را نیز دارد و پس از خشک شدن جو ، آن را باز می گرداند.

طبیعی و پایدار
پشم روی گوسفندان یا حیوانات مشابه که نیاز به برش منظم دارند رشد می کند. قیچی بخش مهمی از مراقبت از این حیوانات است و به همین دلیل هر سال مقدار جدیدی از پشم برای صنعت موکت موجود است که این ماده را 100٪ طبیعی و کاملاً پایدار می کند.

مواد تجزیه پذیر
پشم در خاک تجزیه پذیر بوده و نیتروژن ، گوگرد ، دی اکسید کربن و آب تولید می کند که همه مواد مغذی گیاه هستند. این امر باعث می شود موکت های 100٪ پشمی به عنوان یک انتخاب عالی برای کفپوش مورد توجه قرار گیرد ، زیرا تمرکز ما بیشتر بر حفاظت و حفظ جهان طبیعی است.

معایب موکت پشمی
به طور طبیعی ، هیچ چیز کامل نیست و خرید موکت های طبیعی یا مخلوط پشم دارای معایبی است که در زیر ذکر شده است.

هزینه اولیه
در حالی که پشم به عنوان یک ماده ارزان و فراوان است ، هزینه بالای موکت های پشمی ناشی از پردازش و تولید یک محصول "لوکس" و همچنین هزینه تمیز کردن و نگهداری محصول در طول عمر آن است. با این حال ، موکت های پشمی که از آنها مراقبت می شود بسیار بیشتر از سایر مصالح دوام می آورند ، این هزینه در مقایسه با جایگزینی منظم موکت های دیگر حتی بیشتر خواهد شد.

مقاومت در برابر لکه
اگرچه پشم به طور طبیعی در برابر آلودگی و مایعات حاوی روغن مقاوم است ، اما مستعد رنگ آمیزی توسط مایعات بدون روغن ، به ویژه مایعاتی با رنگدانه قوی مانند شراب یا قهوه است. رنگ اجسام خارجی به الیاف پشمی می چسبد و برداشتن آن ممکن است مشکل باشد ، اگر غیرممکن نباشد ، بنابراین با دقت روی موکت پشمی خود رفتار کنید.

جاذب بودن
موکت های پشمی بسیار جاذب هستند و اگرچه این می تواند ویژگی خوبی برای از بین بردن رطوبت هوا باشد ، اما در مورد ریختن یا قرار گرفتن منظم در معرض آب ، مانند داخل یا نزدیک حمام ، چندان خوب نیست. حجم بیشتر آب می تواند الیاف پشم را اشباع کند و با گذشت زمان منجر به ایجاد کپک می شود و باعث تغییر رنگ و بوی نامطلوب می شود.

منبع: birchcarpets

  • مهدی طالبی
  • ۰
  • ۰

چمن مصنوعی چیست؟
در ساده ترین عبارت ، می توان آن را به عنوان فرشی تعریف کرد که برای تقلید از چمن واقعی طراحی شده است. این محصول از مواد مصنوعی ساخته شده است که می تواند به راحتی روی هر سطح انتخابی قرار گیرد. چمن مصنوعی حیاط مدرسه که در حال حاضر ایجاد شده اند تصور کاملی از چمن واقعی را ارائه می دهند و در عین حال به توجه و منابع بسیار کمتری نیاز دارند (بدون نیاز به خرید ماشین چمن زنی ، کود و سایر تجهیزات). در عین حال ، چمن مصنوعی برای اطمینان از چسبندگی خوب و زیبایی ظاهری کل به یک بستر مناسب تهیه شده نیاز دارد.

بیشتر اوقات ، پلی پروپیلن و پلی اتیلن به دلیل مقاومت بالا در برابر آسیب های مکانیکی و ظاهر زیبایی در تولید آن استفاده می شود. علاوه بر این ، ترکیب این مواد پایان با کیفیت "چمن" و نرمی آن را تضمین می کند: حتی پابرهنه راه رفتن روی چنین سطحی خوشایند است. بسیاری از مردم به اشتباه چمن مصنوعی را با ماده ای شبیه به تخت درب که در جلوی در قرار گرفته است ، مرتبط می کنند ، اما این درست نیست. در حال حاضر ، تولید کنندگان توجه زیادی به اطمینان حاصل می کنند که محصول نهایی به دست آمده دارای بالاترین کیفیت ممکن است.

این نوع سطح مصنوعی را می توان در مکان های عمومی (مانند زمین بازی کودکان) یا فضاهای خصوصی (به عنوان مثال در تراس ، بالکن یا حتی در باغهای کوچک ، که نگهداری از چمن واقعی مشکل ساز است) استفاده کرد. بسته به نیاز ، می توان انواع مختلفی از سطوح را انتخاب کرد: با موهای کوتاهتر یا بلندتر و همچنین تراکم های مختلف. طیف گسترده ای از سایه های رنگی امکان انتخاب مناسب را نیز از نظر زیبایی چنین چمن فراهم می کند. می توانید در مورد نحوه مطابقت با بهترین چمن مصنوعی در ادامه این مقاله بخوانید.

جالب است که اگرچه چمن مصنوعی چند سالی است که در کاربرد وسیع تری نسبت به زمین چمن ورزشی محبوبیت پیدا کرده است ، اما در واقع از اواسط قرن بیستم شناخته شده است. این در ایالات متحده تأسیس شد و دیوید چنی - استاد موضوعات مرتبط با منسوجات - بنیانگذار آن محسوب می شود. چانی در دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی کار می کرد ، جایی که دانشجویان را با موضوعات مربوط به پارچه آشنا کرد. در روزهای اولیه این محصول ، مدل های چمن مصنوعی فقط در زمین های ورزشی استفاده می شد ، اما در سال 1964 ، مدرسه ابتدایی رود آیلند تصمیم گرفت چمن واقعی را با یک جایگزین مصنوعی جایگزین کند.

در دوره اولیه وجود چمن های مصنوعی ، آنها دل ورزشکاران و مالکان باشگاه ها را به دست نیاوردند. شایان ذکر است که راه حل های موجود در حال حاضر با بالاترین کیفیت مواد ساخته شده اند ، با استفاده از روش های تولید پیشرفته از نظر فناوری که نتیجه نهایی بسیار واقعی را تضمین می کند. با این حال ، در قرن بیستم ، زمانی که این بازار در ابتدای راه خود بود و هنوز با آزمون و خطا در حال یادگیری بود ، چمن ها نه تنها از کیفیت بسیار پایین تری برخوردار بودند (نسبت به امروزه سخت تر و بسیار کمتر در برابر آسیب مقاوم هستند) ، بلکه به دلیل آنها به طور مستقیم بر روی یک کف بتنی قرار می گیرند. سطوح بیشتر به دلیل درجه سختی باعث آسیب به بازیکنان می شوند. بنابراین ، باشگاه ها نسبت به استفاده از این نوع چمن در ورزشگاه های خود نسبتاً مایل بودند: نیاز به درمان بازیکنان مصدوم بی فایده بود و خود بازیکنان نمی خواستند از چنین سطحی استفاده کنند.

با گذشت سالها ، محبوبیت این نوع علف افزایش یافت و به طور فزاینده ای جایگزین گیاهان زنده در بسیاری از کشورها شد. در حال حاضر ، بازار بسیار وسیعی وجود دارد ، هم برای تولیدکنندگان و هم افرادی که در توزیع و مونتاژ این نوع سطوح در هر مکانی که مشتری انتخاب می کند ، مشارکت دارند. چمن مصنوعی نه تنها در مکان هایی مانند زمین های ورزشی ، بلکه در خانه های خصوصی نیز استفاده می شود.

چمن مصنوعی از چه چیزی ساخته شده است؟
 
در مرحله اولیه وجود چمن مصنوعی باغ ویلا ، آنها روی یک پایه سخت ایجاد شدند و الیافی که قرار بود جایگزین تیغه های چمن شوند - بیشتر شبیه یک درخت کریسمس سخت بود تا یک چمن نرم. در نتیجه ، محبوبیت روسازی مصنوعی در سالهای اولیه زیاد نبود و تولیدکنندگان مجبور بودند تکنولوژیها و روشهای تولیدی را که تاکنون برای آنها شناخته شده است ، پیوسته توسعه دهند.

در حال حاضر ، مواد بسیار با کیفیت تری برای ایجاد چمن مصنوعی نسبت به ده ها سال پیش استفاده می شود. این باعث می شود که بسیار با دوام ، زیبا باشد و در عین حال عالی به نظر برسد. این الیاف کاملاً شبیه به الیافی است که در فرش های خانگی استفاده می شود - اما با استفاده از مواد بسیار مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی. یک الیاف منفرد یک رشته است و برای ایجاد یک چمن مصنوعی واقعی - لازم است آنها را با تیغه هایی که بسیار واقعی به نظر می رسند ترکیب کرده و علاوه بر این در لمس بسیار خوشایند و در برابر زیر پا گذاشتن مقاوم هستند.

استخوان چمن مصنوعی از پلی پروپیلن یا پلی اتیلن و گاهی حتی از هر دو ماده بطور همزمان بسته به نوع چمن کاری که ایجاد می شود ، ساخته شده است. این به دلیل استحکام بالای این مواد ، مقاومت در برابر آسیب و ظاهر عالی است.

نکته مهم این است که بر خلاف علف های نسل اول ایجاد شده در دهه 1960 ، چمن های مصنوعی کنونی دارای پایه نرم و انعطاف پذیر هستند. محصولات قبلی ساخته شده بسیار سخت بوده و می توانند باعث صدمه به بازیکنان شوند - دویدن طولانی مدت روی چمن روی پایه بتونی فشار زیادی را بر مفاصل وارد می کند و در صورت سقوط - خطر آسیب شدید به سلامتی به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

بنابراین ، در طول سالها ، تولیدکنندگان به دنبال راه حلهایی بوده اند که به آنها امکان می دهد چمن کاری بسازند که بسیار راحت تر از آنچه امروزه در دسترس است باشد. در میان جدیدترین محصولات نسل سوم ، علف هایی از این نوع وجود دارد - با طول موهای مختلف ، اما هر بار بر اساس انعطاف پذیر ، نه خیلی سخت و بسیار بادوام تهیه می شود.

در کجا می توان از چمن مصنوعی استفاده کرد؟

با پیشرفت فعلی فناوری برای تولید چمن مصنوعی و به لطف ظاهر بسیار واقعی آنها - این نوع پوشش زیرین تقریباً در هر مکانی قابل استفاده است. تولیدکنندگان امکانات مشتریان را محدود نمی کنند و توزیع آسان محصول ، دوام آن و نیازهای نگهداری بسیار زیاد باعث می شود افراد بیشتری تصمیم به ترتیب آنها بگیرند. تنها شرطی که باید قبل از گذاشتن چمن مصنوعی رعایت شود ، سطح مناسب برای آن است: یعنی سطح و نسبتاً سخت. نکته اصلی این است که پشتیبانی کافی و توزیع فشار و همچنین زهکشی مطلوب آب (در مورد چمنزارهای بیرونی ، در معرض بارندگی) فراهم شود.

در میان محبوب ترین مکانهایی که بهترین چمن مصنوعی برای پشت بام روی آن گذاشته شده است ، موارد زیر را می توان ذکر کرد:

چمن مصنوعی برای بالکن ها - در گذشته ، سطوح بالکن های متصل به آپارتمان ها اغلب کاشی کاری شده بودند - و این در واقع امروزه به دلیل الزامات قانونی صادق است. تا حدی ، نکته این است که مدیران ساختمان ممکن است محافظت کافی از سطوح در برابر جذب بیش از حد آب را مطالبه کنند - و کاشی های مناسب با گروت ضد آب این عملکرد را انجام می دهند. با این حال ، والدین کودکان خردسال (و نه فقط آن!) می خواهند بالکن راحت تری نسبت به کاشی های سخت داشته باشند. بنابراین ، بیشتر و بیشتر قطعات چمن مصنوعی روی سطح کاشی ها گذاشته می شود. در روزهای خنک و تابستانی ، آنها راحتی حرارتی کودکانی را که با آنها بازی می کنند ، بهبود می بخشند ، و زمانی که آب و هوا به آن نیازی ندارد - آنها به سادگی یک سطح بسیار راحت تر از کاشی های کلاسیک هستند. با توجه به این واقعیت که چمن مصنوعی بسیار آسان بریده می شود - سازگاری آن با زمین حتی با سطوح بالکن کوچک و غیر قابل توجه دشوار نیست - که باعث می شود ایجاد فضایی شیک با استفاده از آن بسیار راحت تر از یک سطح طبیعی باشد.
چمن مصنوعی برای تراس - تراس های حیاط خلوت نیز بیشتر و بیشتر با چمن مصنوعی پوشانده می شوند. همانطور که در مورد بالکن ها ، آنها کاملاً در برابر زمین سرد محافظت می کنند و پایه ای ایده آل برای بازی های کودکان هستند. آنها همچنین راه رفتن راحت و دلپذیر در تراس بدون کفش را امکان پذیر می کنند - و حتی در این صورت هیچ سرما برای افرادی که در تراس می مانند وحشتناک نیست. این نیز یک راه حل عالی است که به شما امکان می دهد باغ را تا خانه "گسترش" دهید: به ویژه در جایی که باغ خیلی بزرگ نیست خوب کار می کند و ما می خواهیم سطح آن را بصورت نوری افزایش دهیم. گذاشتن چمن مصنوعی در تراس نیز می تواند ایده ای عالی برای والدین نوزادانی باشد که هر جا که می توانند خزیده اند و متوقف کردن آنها واقعاً دشوار است: چنین سطحی برای پا و دست بسیار خوشایندتر است و در عین حال چسبندگی بهتری نسبت به به عنوان مثال ، کاشی هایی که ممکن است نوزاد به راحتی روی آنها بچسبد.
چمن مصنوعی در فضای باز برای باغ - چمن های مصنوعی نیز در باغهای کوچک و بی نظیر بسیار محبوب هستند. در چنین مکانهایی ، مراقبت از چمن طبیعی واقعاً مشکل ساز است: استفاده از ماشین چمن زنی در یک منطقه کوچک به دلیل ضرورت چرخش مکرر ماشین چمن زن و استفاده از ماشین اصلاح برای همه ممکن است سریعتر از باغهای بزرگ نباشد. گیاهان ؛
زمین ها (فوتبال ، تنیس و سایر موارد) - انواع سطوحی که برای بازی های تیمی استفاده می شود وقتی با چمن مصنوعی پوشانده شود بسیار بهتر به نظر می رسند. آنها همچنین در برابر صدماتی که در غیر این صورت می تواند توسط چمن واقعی ایجاد شود بسیار مقاوم تر خواهند بود: در برابر لگدمال مکرر و استفاده فشرده بسیار مقاوم است. علاوه بر این ، در مورد باران و موارد دیگر

شرایط آب و هوایی مطلوب - سطح مصنوعی آسیب نمی بیند. مزیت اضافی آن این است که می توان آن را در تمام طول سال استفاده کرد.
زمین های بازی کودکان - این شکل از سطح بیشتر و بیشتر در انواع مختلف زمین بازی برای کودکان - در مدارس ، مهدکودک ها یا در املاک مسکونی استفاده می شود. مزیت بدون شک این راه حل این واقعیت است که بدون در نظر گرفتن فصل بی عیب و نقص به نظر می رسد: حتی در پاییز یا زمستان ، وقتی چمن طبیعی "به خواب می رود" و بهترین ظاهر خود را ندارد - چمن خشک و خاکستری در مقایسه با همیشه سبز ناخوشایند است. سطح مصنوعی همچنین لازم به ذکر است که به لطف چنین چمن ، خطر صدمه به یک کودک نوپا به حداقل می رسد ، به عنوان مثال در اثر سنگ یا زباله هایی که از زمین "بیرون می ریزند" ، مانند چوب یا قطعات شیشه شکسته. در مورد یک چمن واقعی ، حتی اگر در تمیزی کامل نگهداری شود ، نمی توان منتفی دانست که زمین عناصر شیشه ای را که سالها پیش در آن دفن شده است "دور می اندازد" و تهدیدی برای کودک محسوب می شود. در مورد چمن مصنوعی ، این خطر وجود ندارد زیرا زمین از سطح جدا شده است.
همه این مکان ها فقط نمونه هایی از مکان های یک چمن مصنوعی هستند. در واقع ، به لطف فناوری در حال توسعه - این نوع سطوح را می توان در هر مکانی بجز موارد ذکر شده در بالا استفاده کرد - به عنوان مثال در نارنجخانه یا باغهای بسیار بزرگ ، عمومی یا خصوصی. این مکان فقط به خلاقیت خریدار و نیازهای او بستگی دارد ، که ممکن است کاملاً متفاوت باشد. با توجه به لایه زیرین استفاده شده ، که از نظر ساختار شبیه یک لایه فرش است - در واقع ، چمن مصنوعی را می توان در داخل خانه (هم در خانه و هم انواع دیگر) استفاده کرد. تنها محدودیت در مورد سطح زیر چمن اعمال می شود: برای اینکه چمن مصنوعی خوب به نظر برسد ، زمین (یا هر نوع سطح دیگر) باید تا حد امکان یکنواخت باشد. در غیر این صورت ، ممکن است معلوم شود که آب باران به یک مکان سرازیر می شود و گودالهای ناخوشایند و خشک کننده ای ایجاد می کند که نه تنها بد به نظر نمی رسند ، بلکه ممکن است منجر به تخریب یا جدا شدن چمن (در صورت بارندگی شدید) شوند.

مزایا و معایب چمن مصنوعی
 
مانند هر راه حلی ، چمن مصنوعی بین سنگی نیز مزایا و معایب خود را دارد. بسیاری از آنها کاملاً ذهنی هستند: زیرا این واقعیت که موضوعی یک نفر را آزار می دهد به این معنی نیست که برای شخص دیگری نیز همینطور خواهد بود. بنابراین ، ارزش آن را دارد که مزایا و معایب ارائه شده در زیر را با دقت بخوانید و خودتان آنها را با توجه به ترجیحات و نیازهای خود ارزیابی کنید.

مزایای چمن مصنوعی

بزرگترین مزایای چمن مصنوعی عبارتند از:

بدون نیاز به باغبانی - این یک راه حل ایده آل برای افرادی است که دوست ندارند "دست خود را کثیف کنند". هیچ علف هرز روی چمن مصنوعی وجود ندارد ، نیازی به چیدن ، آبیاری یا کوددهی ندارد. درمانهای سالیانه (مانند هوادهی یا ایجاد اسکار) نیز مورد بحث نیست. چنین چمن "بدون تعمیر و نگهداری" یک راحتی و صرفه جویی در زمان است-بنابراین می توان گفت که این یک راه حل عالی برای افرادی است که دوست ندارند در باغ کار کنند یا به دلیل کمبود وقت نمی توانند از عهده آن برآیند.
هزینه های نگهداری کمتر - اگرچه هزینه های نصب چمنزار را می توان مورد بحث قرار داد (به دلیل امکان استفاده از مصالح با کیفیت پایین یا بالاتر) - بدون شک در طولانی مدت بسیار ارزان تر است. عدم نیاز به آبیاری به معنای کاهش هزینه های آب و مراقبت کاملاً متفاوت از مراقبت هایی است که باید برای چمن طبیعی انجام دهید - به معنای صرفه جویی در خرید ماشین چمن زنی ، تأمین منبع تغذیه (خرید سوخت یا اتصال به برق) ، بدون هزینه کود یا اجاره (یا خرید) تجهیزات تخصصی (سارافکن ، هوادهی ، آب پاش و سایر موارد). همه اینها باعث می شود چنین چمن در دراز مدت راه حل بسیار ارزان تری باشد.
تضمین موفقیت - در مورد چمن طبیعی ، عوامل زیادی برای ظاهر آن اهمیت زیادی دارند. این ترکیبی از مراقبت مناسب ، کودهای با کیفیت خوب ، ماشین چمن زنی تیز ، هوادهی منظم و درمان های زخم زنی ، آبیاری ، خاک خوب و حتی نور مطلوب خورشید است. همانطور که می بینید ، همه این عوامل را نمی توان تحت تأثیر قرار داد - به این معنی که حتی اگر تمام قلب خود را در مراقبت از چمن طبیعی قرار دهید ، نیازی به دستیابی به اثر مطلوب نداریم. راه حل بسیار ایمن تر (و نیاز به تعهد بسیار کمتر!) استفاده از محلول مناسب مصنوعی است که بدون توجه به فصل ، نور خورشید و حجم کار کامل به نظر می رسد.
مقاومت در برابر آب و هوا - برای چمن مصنوعی فرقی نمی کند که درجه حرارت بسیار زیاد یا بسیار کم باشد ، و همچنین اینکه بارش باران در یک مکان معین چقدر رخ می دهد. این باعث می شود که چمن حتی بعد از مدت ها بی نقص به نظر برسد. آنها انتخاب می کنند

سطح مصنوعی با کیفیت بالا ، ما سالها ظاهر باغی عالی را تضمین می کنیم: رنگ حتی تحت تأثیر اشعه ماوراء بنفش یا بارانهای مکرر تغییر نمی کند.
ایمنی و جذب شوک - با توجه به مواد مورد استفاده ، چمن مصنوعی ممکن است محلول بسیار مطمئن تری در زمین های بازی باشد تا یک سطح طبیعی ، که - به طور نامناسب یا ناکافی مراقبت می شود - ممکن است سخت باشد یا آنقدر متراکم نباشد که راحتی و ایمنی را تضمین کند. به در همین حال ، چمن مصنوعی از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است که روی پایه ای قرار دارد که شبیه به زیر فرش است. در نتیجه ، همه چیز نرم است و ثبات کاملی را ایجاد می کند. در مورد چمن مصنوعی ، احتمال لغزش نیز بسیار کمتر از سطوح طبیعی است. علاوه بر این ، خطر حشرات در چمن مصنوعی که ممکن است نوزاد را گاز بگیرند یا نیش بزنند کم است.
راحتی صاحبان حیوانات خانگی - بسیاری از سگها (و گاهی گربه ها نیز) این عادت آزاردهنده را دارند که برای پنهان کردن چیزی یا حفر کردن زمین برای صاحبان خود ، حفر کنند. این امر به ویژه هنگامی صادق است که سرپرست نتواند زمان کافی را به حیوان اختصاص دهد و خرگوش به سادگی در جهان خسته شود. برخی از نژادها مستعد ایجاد حفره هستند (به عنوان مثال ، خلنگ) ، اما این امر در مورد سگهای دیگر ، حتی به عنوان هوشیار Border Collies نیز صدق می کند. در مورد چمن مصنوعی - چنین امکانی به سادگی وجود ندارد. این بدان معناست که اعصاب مربوط به رفتار حیوان خانگی شما نیست و در عین حال ظاهر بسیار بهتری از باغ دارد.
در دسترس بودن زیاد - مزیت بی چون و چرای مصنوعی این واقعیت است که می توان آن را تقریباً در هر فروشگاه DIY و همچنین در فروشگاه های تخصصی ثابت یا آنلاین خریداری کرد. به این ترتیب ، می توان به سرعت باغ ، تراس یا بالکن را بدون جستجوی طولانی برای مصالح مناسب ترتیب داد. همچنین در صورت آسیب به عنصر چمن - کافی است به محلی که چمن را برای اولین بار خریداری کرده اید برگردید و آن را تعویض کنید. با توجه به این واقعیت که بیشتر علف های مصنوعی با کیفیت خوب به گونه ای ساخته می شوند که از تغییر رنگ پرتوهای فرابنفش در معرض نور خورشید جلوگیری می کند - عملاً هیچ خطری وجود ندارد که چمن ها محو شوند. در نتیجه - جایگزینی فقط یک قطعه مشکلی نیست.
انتخاب گسترده ای از رنگها - در مورد چمنهای زنده ، از لحاظ نظری ، سایه چمن را انتخاب می کنیم ، اما در عمل - به دلیل شرایط مختلف آب و هوایی امکان پذیر نیست. حتی اگر علف دارای سایه سبز روشن روی بسته بندی باشد - در شرایط مختلف ، برای مثال ، ممکن است رنگ تیره تری داشته باشد. در مورد چمن های مصنوعی ، چنین خطری وجود ندارد: روی سطحی که انتخاب می کنیم ، چمن هایی وجود دارد که دقیقاً نیازهای ما را برآورده می کند. طیف گسترده ای از سایه های رنگی ، تطبیق چمن مصنوعی با طراحی کلی یک فضای مشخص را آسان می کند. در مورد مناطق قابل استفاده (مانند زمین بازی ، تراس یا بالکن) ، سایه های تیره ، که هیچ کثیفی در آن قابل مشاهده نیست ، انتخاب کمی بهتری است. برای مکانهایی که خیلی شلوغ نیستند - همچنین می توانید از سایه های روشن تر سبز استفاده کنید.
نرمی ، راحتی ، راحتی - راه رفتن با پای برهنه در تراس یا بالکن پوشیده از چمن مصنوعی بسیار دلپذیرتر از راه رفتن روی کاشی یا سطوح چوبی است. چنین چمن زنی نرم و دلپذیر است ، که به نوزادان خزنده اجازه می دهد آزادانه روی آن حرکت کنند.
انعطاف پذیری بالا - اگرچه از نظر تئوری یک چمن طبیعی نیز می تواند با هر باغی ، حتی نامتقارن ترین باغ سازگار شود - چنین راه حلی معایب زیادی دارد. اول از همه ، حتی اگر موفق به ایجاد یک چمن با شکل نامنظم شوید - نگهداری آن مشکل ساز است و یا نیاز به راه حل هایی دارد که تسهیل را تسهیل می کند (کوتاه کننده) ، یا زمان زیادی (در مورد استفاده از قایقرانی سنتی). وقتی صحبت از چمن مصنوعی به میان می آید ، تنها کاری که باید انجام دهید تا فضا بی عیب و نقص به نظر برسد این است که دقیقاً در همان ابتدا آن را مرتب کنید.
احتمالاً برخی مزایای بیشتری از این راه حل پیدا خواهند کرد ، زیرا قطعاً یک چمن مصنوعی مزایای زیادی دارد. لیست فوق فهرستی کوتاه از مهمترین و بیشترین مزایای چمن مصنوعی است.


معایب چمن مصنوعی
مانند هر محلول ، چمن مصنوعی اشکالاتی نیز دارد. با این حال ، شایان ذکر است که - همانطور که در مورد مزایا - آنها کاملاً ذهنی هستند: آنچه برای یک شخص مضر است ، ممکن است بزرگترین مزیت یک راه حل خاص برای شخص دیگری باشد.

از جمله معایب چمن های ساخته شده از مواد مصنوعی ، موارد زیر را می توان ذکر کرد:

ساختار ناخوشایند مواد - توجه داشته باشید: این عیب فقط در مورد چمن های بی کیفیت اعمال می شود. به منظور صرفه جویی در هزینه ، گاهی تصمیم می گیریم تعمیر بخریم

منبع

  • مهدی طالبی
  • ۰
  • ۰

کف آشپزخانه وظیفه بزرگی دارد: آنها باید در مقابل بسیاری از تردد های پا ایستادگی کنند ، از نشت و لکه ها جلوگیری کنند. کف آشپزخانه شما ، علاوه بر کاربردی و بادوام ، یک طراحی اصلی نیز محسوب می شود. کف انتخابی شما بر سایر عناصر طراحی شما تأثیر می گذارد و با تنوع مواد ، رنگ ها و بافت های موجود امروزه ، انتخاب های شما تقریباً بی پایان است.

هنگام اطلاع از قیمت کفپوش آشپزخانه به نکاتی توجه کنید:

شیوه زندگی. در خانه ، شما ستاره نمایش آشپزی خود هستید - و به احتمال زیاد ، سس می ریزد ، ظروف نقره ای ریخته می شود و همسر ، بچه ها و حیوانات خانگی اغلب در آنجا حضور دارند. مهم است که کفهایی را انتخاب کنید که در برابر این نوع ساییدگی مقاوم باشند. و اگر بچه های کوچکی دارید یا قصد دارید سالها در آنجا بمانید ، کفهای بدون لغزش برای ایمنی مهم هستند.

حس سبک شما طبقه هایی را انتخاب کنید که مکمل آشپزخانه شما باشد ، چه روستایی باشد و چه سبک محلی یا مدرن. اندازه آشپزخانه و رنگ ها ، بافت ها و الگوهای موجود را در نظر بگیرید. آیا سطح بزرگ زیر پا باید به عنوان یک پس زمینه خنثی یا یک نقطه کانونی روشن عمل کند؟

راحتی. اگر ساعت ها روی پای خود می گذارید تا برش دهید ، برش بزنید و هم بزنید ، کفپوش را با کمی نرمی و انعطاف پذیری در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، کف کفپوش می تواند برای مدت طولانی ناراحت کننده باشد. چوب برای کاهش خستگی پا بهتر است. و کفهای انعطاف پذیر ، با خاصیت کشسانی ، راحت ترین برای پا هستند. هرچه را که انتخاب می کنید ، یک تشک یا فرش نرم می تواند راحتی را نیز ایجاد کند.

سهولت نظافت بین نشت مواد غذایی و آلودگی های ردیابی شده ، کف آشپزخانه می تواند بسیار کثیف شود. برای به حداقل رساندن زمان صرف شده برای تعمیر و نگهداری ، موادی را انتخاب کنید که به راحتی تمیز شود ، در برابر آب مقاوم باشد و مستعد رنگ آمیزی نباشد.

هزینه. اگر قصد بازسازی دارید ، احتمالاً بودجه شما بین میزهای آشپزخانه ، کابینت ، وسایل روشنایی و موارد دیگر تقسیم می شود. کفپوش در کجای طرح قرار می گیرد؟ هنگامی که بودجه کفپوش خود را تعیین کردید ، آشپزخانه را اندازه بگیرید تا از مساحت مربع ایده بگیرید. به یاد داشته باشید که ممکن است هزینه های اضافی شامل زیرسازی ، تحویل ، نصب و حذف و دفع طبقه قبلی شما اعمال شود.

خوشبختانه وقتی تصمیم گرفتید که بهترین و مناسب ترین کفپوش را برای نیازهای شما انجام می دهد ، انتخاب های زیادی دارید. در اینجا برخی از بهترین ایده های کفپوش آشپزخانه وجود دارد:

وینیل
آشپزخانه جادار دارای کفپوش وینیل لوکس است
رابرت پترسون ، عکاسی سفید روستایی

کفپوش لوکس وینیل چوبی از جنس چوب سخت 100٪ ضد آب بوده و دارای روکش چوب پنبه ای است که به طور طبیعی در برابر کپک و کپک ایجاد کننده بو مقاوم است. این کفپوش نرم تر ، گرمتر و آرام تر ساخته شده است ، که آن را برای این فضای بزرگ تجمع در خانه مناسب می کند.

کفپوش وینیل یا مقاوم انواع سبک ها و رنگ ها را در کفپوش یا ورق برای کسانی که مقرون به صرفه هستند ارائه می دهد.

کفپوش وینیل ورقه ای ضد آب و ضد لک است ، به علاوه این یک ضربه محکم و ناگهانی برای تمیز کردن نشتی و ترشحات است. این مدل دارای طیف وسیعی از رنگ ها و سبک ها است ، از جین ساده تا وینیل برجسته که کار خوبی را با تقلید از کفپوش و سرامیک انجام می دهد. ورق های استاندارد 12 فوت عرض دارند بنابراین درزها حداقل هستند.

ورق وینیل کفپوش انعطاف پذیر است ، به این معنی که در زیر پا کمی نرم به نظر می رسد. این کار خستگی را از بین می برد و ساعت ها آماده سازی غذا را آسان می کند. همچنین ، کفپوش انعطاف پذیر کاسه ها و لیوان های افتاده را می بخشد. اگر به دنبال کفپوش آشپزخانه ارزان هستید ، برخی از انواع ورق وینیل کاملاً ارزان هستند.

کفپوش چینی
آشپزخانه معاصر سفید با کف کفپوش چینی
Nar Bustamante ، PhotographerLink 2014 کلیه حقوق محفوظ است

تضاد بین کفپوش های چینی با روکش چوبی و کابینت های بدون قاب سفید ، ظاهری تمیز در این آشپزخانه معاصر ایجاد می کند. زرق و برق کف آشپزخانه به این فضا حس شیک و صیقلی می دهد.

برای دوام و ظاهر خوب ، کفپوش کفپوش آشپزخانه چینی قهرمان است. این یک نسخه ارتقا یافته از کفپوش و سرامیک معمولی است زیرا فرآیند تولید آن را سخت تر و متخلخل تر می کند - انتخاب خوبی برای آشپزخانه هایی که احتمال ریزش در آنها وجود دارد.

کفپوش پرسلان به صورت لعاب دار یا بدون لعاب عرضه می شود. کفپوش های لعاب دار دارای روکش شیشه ای هستند که می توانند در هر رنگی ساخته شوند. کفپوش های چینی بدون لعاب دارای رنگ خاکستری طبیعی خاک رس هایی هستند که برای ساخت آنها استفاده می شود. برخی از کفپوش های کفپوش آشپزخانه چینی دارای استاندارد ضد لغزش توسط قانون آمریکایی های دارای معلولیت (ADA) هستند.

چوب سخت
آشپزخانه ای به سبک مزرعه با بارستول های بزرگ جزیره ای و چرمی
کریستینا وج

این آشپزخانه دوست داشتنی با الهام از خانه مزرعه ای با استعداد مدرن ، کفپوش چوبی سخت تیره را احاطه کرده است. کابینت های براق و سفید فضای زیادی برای ذخیره سازی فراهم می کنند و صفحات روکش مرمری با پشت کفپوش کفپوش مترو جفت می شوند. دو چراغ آویز تزیین شده برنجی نور ملایمی را در بالای جزیره بزرگ آشپزخانه با صندلی های چرمی روی صندلی ایجاد می کند

کفپوش چوبی سخت گرما و زیبایی را با هم ترکیب کرده و در زیر پا راحت است. اگر طرح کف باز دارید و می خواهید یک نوع کفپوش فراتر از آشپزخانه شما داشته باشد ، انتخاب خوبی است.

چوب سخت دوام را با نگهداری کم ترکیب می کند. بهترین کفپوش چوبی اتاق کودک سخت به طور کامل در برابر رطوبت مقاوم است.

گاهی اوقات پاشش می کند ، اما نشت باید فوراً پاک شود.

کفپوش چوبی سخت به صورت چوب جامد یا تخته های چوبی مهندسی شده تولید می شود. تخته های چوبی مهندسی شده دارای روکش بالایی از چوب واقعی با لایه ای از تخته سه لا هستند که باعث می شود تخته ها ثابت بمانند و کفپوش کمتر مستعد رطوبت و دما باشد - این یک ایده خوب برای کفپوش آشپزخانه است.

چوب پنبه
آشپزخانه با کابینت قهوه ای ، جزیره سفید و پشت سفید
یک چراغ آویز روستایی با کابینت گردویی با روکش تمیز و لوازم استیل ضد زنگ مخلوط می شود. برای ترکیبی از سبک های معاصر پشت کفپوش سفید و کفپوش چوب پنبه خاکستری لایه های خنثی را اضافه می کند.

چوب پنبه ضد آب و انعطاف پذیر است ، که آن را به یک انتخاب راحت و مقاوم در برابر رطوبت برای کف آشپزخانه تبدیل می کند. چوب پنبه در 12 "x 12" کفپوش و 1 "x 3" تخته ، هر کدام دارای الگوهای دانه ای جذاب است. چوب پنبه دارای سطح بافتی است که مقاومت لغزش را نیز نشان می دهد.

گزینه های کف آشپزخانه 02:38
با جدیدترین گزینه های کف پوش آشنا شوید ، از چوب سخت کلاسیک گرفته تا وینیل مقرون به صرفه.
چوب پنبه از پوست درختی ساخته می شود که دوباره رشد می کند ، بنابراین یک ماده پایدار است. این محصول از قبل آماده شده است ، اما برای جلوگیری از خراش و لکه باید هر 3 تا 4 سال یکبار مجدداً پلمپ شود.

مشمع کف اتاق
Armstrong_Linoleum-flooring-2-kitchen_s4x3
طراحی کف آشپزخانه مشمع کف اتاق توسط آرمسترانگ.

مشمع کف اتاق یکی دیگر از گزینه های کفپوش آشپزخانه سبز است. از پودر چوب پنبه تجدیدپذیر و تجزیه پذیر و روغن دانه کتان ساخته شده است و هیچ VOC مضر ندارد. این یک کفپوش انعطاف پذیر است که در الگوها و رنگ های مختلف وجود دارد و به خوبی در برابر رفت و آمد ایستاده است.

مقاوم در برابر رطوبت است اما کمی مستعد رنگ آمیزی است ، بنابراین مطمئن شوید که محصول خریداری شده دارای یک پوشش محافظ برای محافظت در برابر خط و خش و نشت است.

سنگ آهک
آشپزخانه مدرن با کابینت های قهوه ای شیک
بنیتا گلدبلات

کابینت گردویی گرما را به کفپوش نرم آهکی در این آشپزخانه معاصر می افزاید ، در حالی که نور طبیعی با پنجره های شفاف بالا به حداکثر می رسد. برجسته ترین فضا یک جزیره سفارشی است که برای قرار دادن نیمکت برای میز صبحانه طراحی شده است.

سنگ آهک یک سنگ طبیعی است که نمای قدیمی جهان را ارائه می دهد. این یک ماده متخلخل است که باید هنگام نصب و سپس دو بار در سال آب بندی شود.

منبع

  • مهدی طالبی
  • ۰
  • ۰

موکت هنوز به طور گسترده در (اغلب به عنوان دونده) و. در حقیقت ، موکت کف پوش مورد علاقه من برای اکثر اتاق های خانه است. اگرچه ، نوع موکت مناسب هر اتاق می تواند متفاوت باشد ، بسته به اینکه اتاق برای چه چیزی استفاده می شود.

مهم است که سبک قیمت موکت ظریف مصور را مناسب اتاق مورد نظر خود قرار دهید. یک اتاق اداری یا اتاق بازی ممکن است از کاشی های موکت سخت استفاده کند ، در حالی که یک موکت مجلل ساکسی ممکن است در اتاق مهمانی که می خواهید عالی باشد. به

مشکل این است - واقعاً چقدر درباره انواع موکت می دانید؟ آیا می توانید تفاوت بین موکت مصنوعی و موکت الیاف طبیعی را تشخیص دهید؟ آیا می دانید که شال خود را از مخمل خواب خود می دانید؟

انواع مختلفی از گزینه های خوب موکت با الیاف موکت مختلف وجود دارد که می توانید به منزل خود اضافه کنید ، که از محیط ، موکت های درجه یک برای آن پایان خاص ، تا موکت های با دوام بیشتر برای مناطق پر رفت و آمد است.

برخی از رایج ترین انواع موکت هایی که احتمالاً با آنها روبرو می شوید عبارتند از:

موکت حلقه برش
موکت پلی استر
موکت شمع حلقه
موکت پشمالو
شمع مخملی
با این حال ، اینها به هیچ وجه تنها انواع نیستند - همانطور که لیست ما در زیر نشان می دهد.

ما این راهنما را برای آموزش انواع موکت به شما تهیه کردیم تا بتوانید آگاهانه ترین تصمیم را برای خرید بگیرید.

بیایید نگاهی به برخی از گزینه های برجسته تر که امروزه می توانید انتخاب کنید زمانی که قصد دارید ظاهر زیبایی در خانه داشته باشید داشته باشید و تنها چیزی که پس از نصب آن نیاز دارید جاروبرقی است.
I. محبوبیت موکت بر اساس اتاق ())
کدام اتاق ها برای موکت مناسب هستند؟

بخش اول ما بر اساس تجزیه و تحلیل صدها هزار اتاق است تا مشخص شود موکت معمولی در اتاقهای اصلی خانه چگونه است.

از تجزیه و تحلیل ما ، ما یک نمودار ساده و جدول مربوطه را جمع آوری می کنیم که نشان می دهد موکت متداول برای اتاق های اصلی به عنوان درصدی از هر نوع اتاق اصلی است که دارای موکت است.

همانطور که می بینید ، موکت برای آشپزخانه ها ، حمام ها ، اتاق های ناهار خوری و فضاهای ورودی محبوب نیست. این امر قابل انتظار است زیرا این مناطق دارای تردد زیاد هستند و آشپزخانه ها یا حمام ها دارای آب ، لکه و نشتی هستند که موکت آنها ایده آل نیست.
II دو نوع اصلی موکت: شمع حلقه و شمع برش
موکت با حلقه کردن مواد به سبک نخ از طریق یک پشت و سپس ایجاد یک شمع خاص در سایت دیگر (یعنی سمت بالا) ایجاد می شود. شمع حلقه (یعنی بربر) و شمع برش (یعنی ساکسونی) وجود دارد. نوع شمع بافت موکت را تعیین می کند ، اما همچنین باید توجه داشت که الیاف موکت نیز اثری خواهد داشت.

در زیر ما گزینه های مختلف رنگ موکت را برای هر دو نوع شمع اصلی قرار می دهیم.

A. گزینه های شمع حلقه
1. بربر
تصویر موکت بربر

بربر رایج ترین نوع حلقه شمع است که می توانید انتخاب کنید. این بدان معناست که الیاف در یک سری حلقه خم می شوند. این یک موکت با دوام ایجاد می کند که در برابر لکه ها مقاوم است ، اگرچه به اندازه سایر گزینه ها دارای بالشتک نیست.

در موکت بربر ، حلقه ها کوتاه هستند ، اگرچه کمی واریانس مورد استقبال است. این یک انتخاب متراکم است که لحن صاف را ارائه می دهد. این همچنین چیزی است که به سرعت از هم جدا نمی شود. شما هنوز باید اطمینان حاصل کنید که هیچ چیز تیز به موکت اضافه نکنید تا سریع پاره نشود و فرسوده نشود.

2. حلقه سطح
تصویر موکت حلقه سطح

یک طرح حلقه سطح از حلقه های کوتاه استفاده می کند که در آن همه چیز با دقت اندازه گیری می شود تا جایی که حلقه ها دارای طول یکسان هستند. این نوع کمی سفت تر است اما برای مناطقی با تردد زیاد که دوام و استحکام مهم است کاملاً مناسب است.

3. حلقه چند سطحی
تصویر موکت چند سطح حلقه

با طراحی حلقه چند سطحی ، قسمت های بالای حلقه ها از نظر ارتفاع متفاوت خواهند بود و طراحی جذاب تری را با مجموعه ای از شکوفایی های بصری ارائه می دهند.

این موکت تافتینگ ارزان با یک موکت طرح دار متفاوت است زیرا همه نخ ها به جای حلقه های حلقه ای حلقه می شوند. این باعث ایجاد طرحی می شود که در آن واریانس بافت روی موکت می تواند به تدریج در طول زمان تغییر کند. جزئیات روی موکت شما آنطور که تصور می کنید قابل توجه نخواهد بود ، اما وقتی می خواهید فضای خود را به بهترین شکل جلوه دهید ، می تواند تفاوت واقعی را ایجاد کند.

B. شمع برش
1. زاکسن
تصویر موکت ساکسونی

سبک ساکسونی یک گزینه شمع برش است که در آن انتهای فیبر تا حد امکان به طور مساوی بریده می شود. در آرایش ساکسونی ، الیاف محکم به هم بسته شده اند. این یک ظاهر صاف تر ایجاد می کند. الیاف نیز حدود نیم اینچ ارتفاع دارند. این موکت همچنین به دلیل احساس نرمی و لوکس بودن به عنوان موکت مخمل دار شناخته می شود. با این حال ، داشتن چنین موکت با بافت نرم خالی از اشکال نیست. الیاف منفرد در موکت ساکسونی می توانند به سرعت پاره شوند ، بنابراین هنگام جابجایی مبلمان مراقب باشید!

2. بافت
تصویر موکت بافت

سبک موکت بافت دار یکی دیگر از انتخابهای شمع برش است. نخ استفاده شده پیچ خورده و سپس بریده می شود به این معنی که موکت نرم است در حالی که سطح آن به اندازه کافی پیچ خورده است تا ظاهر معمولی تری ایجاد کند. پیچ ها به اندازه کافی محکم هستند تا مقاومت در برابر لکه را نشان دهند ، به این معنی که دوام بیشتری دارد و تمیز کردن راحت تر است. همچنین ، الیاف منفرد کمی سریعتر از الیاف خم می شوند.

در موکت ساکسونی ، اما وقتی از آن به خوبی استفاده می شود ، می تواند لحن خوبی به آن ببخشد.

3. فریز
تصویر موکت فریز

در انتخاب فریز از الیاف کوتاه استفاده می شود که می توانند در جهات مختلف پیچیده شوند. این یک ظاهر محکم ایجاد می کند که می تواند ردپاها را پنهان کند ، اگرچه لزوماً با تردد زیاد در پا ایجاد نمی شود ، زیرا تردد زیاد می تواند باعث خستگی مفرط در منطقه شود. این سبک غیر رسمی دارد و اغلب از آن به عنوان موکت شمع شکسته یاد می شود. این یک گزینه جذاب است که حس لوکس بودن را القا می کند ، اما شما باید در حمل و نقل وسایل اطراف آن مراقب باشید زیرا می توانید زمان سختی را برای تمیز کردن هر چیزی که در آنجا ریخته اید داشته باشید.

4. الگو
تصویر موکت الگو

در چیدمان الگو از ترکیبی از لکه های نخ بریده و حلقه دار استفاده می شود. نواحی خاصی که نخ در آن برش خورده است در مقابل جایی که برش خورده است ، قبل از ساخت موکت برنامه ریزی شده است و برای ایجاد یک الگوی خاص طراحی شده است. به این معنا ، موکت طرح دار الگوی خود را از بافت و ساختار آن می گیرد ، نه اینکه فقط از رنگ ها استفاده کند.

نخ های رنگی مختلف را می توان برای ایجاد الگو با هم بافت ، که می تواند به صورت رنگ متضاد یا حتی ترکیبی از الیاف موکت طبیعی یا مصنوعی متفاوت باشد. این همان روشی است که برای خرید موکت هتلی با دوام بافته شده از نظر ساختار و طراحی عمل می کند و موکت بافت منحصر به فردی را ایجاد می کند که از نحوه بافتن نخ در کنار هم طراحی آن را می گیرد.

برای ملاحظه مطالب بیشتر در مورد تفاوت موکت حلقه ای و شمع برش اینجا را کلیک کنید

سوم مواد موکت
جزء متمایز کننده بعدی موکت مواد است. به عنوان مثال ، وقتی کسی در مورد انواع مختلف موکت بربر می پرسد ، این انواع مختلف بر اساس مواد مختلف موکت مورد استفاده در شمع است.

در زیر لیستی از انواع مختلف مواد موکت آمده است.

1. نایلون
موکت نایلونی به دلیل استحکام و دوام نایلون یک گزینه بسیار محبوب است. الیاف نایلونی می توانند در برابر خاک مقاومت کرده و سالها بدون تاب خوردن در همان شکل خود بمانند. محبوب است اما به دلیل اصطکاک می تواند الکتریسیته ساکن تولید کند - بنابراین این چیزی است که باید در نظر داشته باشید. اگر تصمیم دارید به سراغ موکت نایلونی بروید ، ممکن است بخواهید از اسپری های ضد استاتیک استفاده کنید تا شوک های الکتریکی به حداقل برسد!

2. الفین
الفین یک ترکیب پلی پروپیلن است که در ابتدا در شرایط خارجی برای مقاومت در برابر رطوبت مورد استفاده قرار گرفت. امروزه از آن در شرایط داخلی استفاده می شود زیرا الیاف الفین بافتی شبیه پشم ارائه می دهند و بسیار قوی هستند. این می تواند عالی به نظر برسد اما باید رنگ آمیزی شود تا از نظر زیبایی لیزینگ به نظر برسد. همچنین قرار گرفتن بیش از حد در معرض اشعه خورشید می تواند به ظاهر موکت آسیب برساند.

3. پلی استر
موکت پلی استر یکی دیگر از گزینه های محبوب برای کسانی است که به دنبال استحکام و دوام در پوشش کف خود هستند - بدون اینکه در سبک آن خدشه وارد شود. پلی استر که از مواد مصنوعی برجسته است ، می تواند در برابر لکه ها مقاومت کند. در برابر رطوبت مقاوم است و به راحتی تمیز می شود. اگر آن را به اندازه کافی خوب نگه ندارید ، ممکن است به توده تبدیل شود.

4. اکریلیک
اکریلیک با بدنه ای شبیه پشم ساخته می شود که دارای مقاومت استاتیک و لکه است و این تنوع را به ویژه برای مناطقی که ممکن است مستعد لکه ها و ساییدگی عمومی باشد جذاب می کند. به احتمال زیاد به اندازه سایر گزینه ها محو نمی شود.

5. پشم
در صورت تمایل همیشه می توانید از پشم واقعی برای موکت خود استفاده کنید. پشم از نظر ویژگی های آن یک سری الیاف بافته شده با دقت است که در برابر خاک مقاوم است. می تواند به خوبی در برابر لکه ها مقاومت کند. با این حال ، به دلیل استحکام و دوام سطح ، گرانتر است.

6. تریکتا
Triexta یک انتخاب مصنوعی است که در بسیاری از خانه ها با حیوانات خانگی و بچه ها محبوب شده است. این به دلیل استحکام الیاف است و مانند سایرین احتمال تجزیه آنها وجود ندارد. موکت Triexta یک گزینه قدرتمند است اما می تواند تا حدودی گران باشد ، بنابراین ممکن است برای کسانی که مایل به کاهش هزینه هستند بهترین انتخاب نباشد.

IV شاخص های کیفیت موکت
A. تراکم فیبر شمع
موکت با کیفیت با چگالی الیاف مورد استفاده برای شمع نشان داده می شود. هرچه توده متراکم تر باشد ، کیفیت آن بالاتر است. هنگامی که می توانید مواد پشتی موکت را هنگام حرکت دست خود بر روی موکت احساس کنید ، این نشان دهنده کیفیت پایین تری است. وقتی پشتوانه را احساس نمی کنید - این نشانه بسیار خوبی است که کیفیت خوب است.

ب. وزن فیبر شمع
موکت سنگین تر نشان دهنده الیاف بیشتر در فوت مربع است. نخ استفاده شده برای شمع می تواند تاثیری بر روی آن داشته باشد (شمع مصنوعی ممکن است وزن متفاوتی با موکت پشم طبیعی داشته باشد - برای مثال) ، اما قاعده کلی این است که هرچه موکت در فوت مربع سنگین تر باشد ، کیفیت آن بهتر است. . این شامل موکت های الیاف مصنوعی است - بنابراین حتما وزن را بررسی کنید.

C. مواد با کیفیت
گرانترین و بهترین مواد موکت پشم است. نرم ، با دوام ، طبیعی و سازگار با محیط زیست است. با این وجود ، موکت پشمی ممکن است کاربردی ترین انتخاب نباشد زیرا سایر مواد مقاومت بیشتری در برابر لکه و در برخی موارد با دوام تر (اما نه به عنوان مخمل خواب دار) دارند.

این هم عکس موکت پشمی:

 

V. پدینگ
تصویر روکش موکت

علاوه بر شمع موکت ، به مواد روکش با کیفیت نیز نیاز دارید.

یک ماده نرم است که انعطاف پذیر است و طوری طراحی شده است که بین سطح زیرین و پایه موکت که الیاف به آن متصل شده اند ، حرکت کند.

پد در زیر شمع موکت استفاده می شود و کف را می پوشاند. ناحیه ای را از سرما عایق کرده و سطحی نرم ایجاد می کند. شما همیشه باید قبل از انتخاب موکت خود روی آن را آزمایش کنید تا بتوانید از احساس آن در زیر پای خود مطلع شوید.

VI تخته قرنیز
تصویر تخته موکت موکت

جنس تخته زیرین تزیینی است که به انتهای موکت شما متصل شده است. تخته زیرین از یک سری میخ و قطعات چوبی استفاده می کند که موکت را به لبه دیوارها متصل می کند. این به منظور ایجاد ظاهر کلی بهتر در جایی است که موکت صاف شده و با دقت مرتب شده است.

بعد از اندازه گیری و کشیدگی ، باید اطمینان حاصل کنید که تخته زیرین به موکت متصل می شود. این را به عنوان لنگر برای کل سطح موکت در نظر بگیرید.

VII رنگها
تصویر رنگ موکت

موکت ها در رنگهای متنوع و متنوع موجود می باشند. شما می توانید هر چیزی را از طیف های خنثی قهوه ای یا برهنه ، درست تا رنگ ها و الگوهای عمیق و پر جنب و جوش انتخاب کنید. رنگها واقعاً نامحدود هستند!

رایج ترین رنگ های موکت
بر اساس تجزیه و تحلیل 1883 اتاق خواب با موکت ، 3 رنگ موکت برتر به شرح زیر است:

محبوب ترین رنگ موکت بژ است که در 55 درصد اتاق خواب ها استفاده می شود.
دومین رنگ موکت پرطرفدار خاکستری است که در 24 درصد اتاق خواب ها استفاده می شود.
سومین رنگ محبوب قهوه ای است و 6.27 درصد اتاق خواب ها را شامل می شود.
ما از اتاق خواب برای تجزیه و تحلیل استفاده کردیم زیرا رایج ترین کف اتاق خواب موکت است.

 

منبع : homestratosphere

 

  • مهدی طالبی
  • ۰
  • ۰

وقتی تصمیم می گیریم چمن مصنوعی نصب کنیم (همچنین به چمن مصنوعی مراجعه کنید: مزایا و معایب مقایسه شده) ، توصیه می شود با یک شرکت تخصصی تماس بگیرید ، اما این فرایندی است که می تواند به طور مستقل با رعایت قوانین ساده و بصری در مراحل کار. اول از همه ، انتخاب محصول مهم است ، سپس ما به آماده سازی پایه موجود و در نهایت به نصب واقعی محصول می پردازیم.

خوب است قبل از آزمایش دست خود به خاطر بسپاریم که نصب چمن مصنوعی تزئینی را می توان روی هر سطحی نصب کرد ، اما در صورت نصب روی زمین طبیعی ، ابتدا لازم است سطح موجود را کاملاً آماده کرده و با آن برخورد کنیم.

مرحله به مرحله نصب
تهیه صندوق
1. به عنوان اولین قدم لازم است پایه را برای مانتو مصنوعی جدید خود به بهترین نحو آماده کنیم. قبل از هر چیز لایه سطحی موجود خاک را با دقت بردارید. برای عمل بهینه ، توصیه می شود اولین قسمت سطحی کف را با عمق متغیر بین 8 تا 10 سانتی متر حفاری و بردارید تا بتوانید فضایی برای بستر جدید ایجاد کنید. مناسب برای قرار دادن فرش مصنوعی حذف تمام علف ها ، ریشه ها و علف های هرز که برای جلوگیری از ایجاد سطح ناهموار در زیر گوشته ضروری است ضروری است.
چمن زنی مصنوعی

در نهایت ، در نظر گرفتن زهکشی یا حفظ شیب خاصی از کف زیرین برای اطمینان از جریان آب در بالا و پایین چمن مصنوعی ضروری است.

بیایید اکنون به نصب لبه ضد آب در کل محیط منطقه خود بپردازیم. به این ترتیب ، چمن دچار حفره نمی شود و با گذشت زمان از بین نمی رود. توصیه می شود از یک لبه پلاستیکی استفاده کنید ، در عوض ممکن است یک مهره سیمانی در اطراف منطقه ای که در آن چمن مصنوعی را نصب می کنید ایجاد کنید.
در این مرحله ، ما مشخص می کنیم که این یک مرحله کاملاً اختیاری است و با صلاحدید کامل کاربر ، می توان یک مانع از نوع "ژئوتکستایل" در برابر علف های هرز که می تواند بین رول های مصنوعی خود را تجدید کند جوندگان و کرم های خاکی وارد کنید. به سختی قادر به نفوذ و کندن و آسیب رساندن به کت جدید خواهد بود.
در این مرحله ، زمان شروع یک مرحله مربوطه است: افزودن بستر و تسطیح بعدی آن. بستر می تواند از مواد متنوعی مانند شن ، یا گرانیت ریز خرد شده یا در نهایت سنگهای ساده با دقت خرد شود.
اگر چمنزار را روی زمین غیر طبیعی یا بتن یا سطح سخت دیگر می گذارید ، می توانید از تشک های ضربه گیر به عنوان بستر چمن مصنوعی خود استفاده کنید.

در نهایت ، از یک چنگک ساده برای صاف کردن پایه تازه ایجاد شده و تا حد ممکن سطح آن را استفاده کنید.

در حال حاضر لازم است که به آرامی آب دهید و پایه تازه ایجاد شده را فشرده کنید.
در این مرحله ما می توانیم مرحله آماده سازی کلی بستر را به اتمام برسانیم و بالاخره زمان آن رسیده است که به قلب نصب گوشته مصنوعی مصنوعی برسیم.

بیایید چمن را در نزدیکی سطح پوشانده شده شروع کنیم ، اگر پایه نگهدارنده کمتر از حد انتظار باشد ، لازم است که دوباره سنگریزه یا سنگ بیشتری بگذارید و آن را فشرده کنید تا چمن مصنوعی و سطوح اطراف آن کاملاً با یکدیگر هماهنگ شوند. به
موقعیت چمن. با کمک حداقل یک نفر دیگر ، هر نوار را بکشید و روی پایه تازه آماده شده قرار دهید. همیشه خم شدن ساقه های چمن مصنوعی برای باغچه را بررسی کنید تا همه آنها در یک جهت قرار گیرند. حالا نوارها را در صورت لزوم با کمک یک برش ساده فرش یا یک چاقوی کوچک ببرید ، بدیهی است که همیشه در قسمت زیرین فرش کار می کنید.
اکنون زمان آن است که نوارهای چمن را که به تازگی بریده شده و به هم چسبانده اید ، به هم بدوزید. معمولاً خوب است از چسب پیشنهادی مستقیم توسط شرکت مادر استفاده کنید ، یا یک نوار مشترک مانند نوار چسب محکم را برای خارج از منزل روی زمین پهن کرده و سپس دو نوار چمن را روی آن قرار دهید و آنها را به هم وصل کنید.
در این مرحله ما تقریباً مستقیماً در خانه هستیم ، لازم است چمن را در امتداد محیط کل منطقه قلاب کنیم. ممکن است از تیرهای گالوانیزه و رنگ آمیزی شده برای فضای باز یا منگنه های فلزی برای رفع لبه بیرونی چمن مصنوعی استفاده شود. بر روی زمین ، توصیه می شود که تقریباً هر 15/20 سانتی متر تقریباً یک میله یا نقطه وارد کنید.
در حال حاضر مواد پر کننده را به چمن تازه اضافه شده اضافه کنید تقریباً تمام چمن های مصنوعی باید با ذرات فرش شده باشند

اجازه دهید تیغه های چمن به صورت عمودی باقی بمانند و صاف نشوند ، این نوارها بالاست و ضربه ها را در حین فعالیت های ورزشی جذب می کند.
یک لایه نازک از مواد را با دست بمالید و چندین بار این کار را تکرار کنید تا زمانی که تیغه های چمن به طور یکنواخت در حدود نیمی از طول آنها پوشانده شود. متداول ترین مصالح مورد استفاده عبارتند از: ماسه سیلیس ، تراشه های لاستیکی سیاه برای ضربه زدن به کوسن یا سرباره مس دانه دار که مزیت جذب بوی ناشی از حیوانات خانگی را دارند.

در نهایت ، چمن را مسواک زده و خیس کنید. هنگامی که مواد تازه به کار گرفته شده اند ، از یک برس دوار برای "احیا" چمن و بلند کردن دائمی ساقه ها استفاده کنید.
توصیه ها و هشدارهای کلی
در پایان ، برخی هشدارهای کلی: خوب است مراقب باشید که هنگام انجام حفاری های اولیه چمن مصنوعی به سیستم آبیاری آسیب نرسانید. این یک عمل خوب است که به هر دلیلی کباب نکنید ، سیگار نکشید و از سایر منابع حرارتی در حضور چمن مصنوعی استفاده نکنید ، ممکن است پلاستیک ذوب شود.

در نهایت ، به کلر استفاده شده در استخرها که می تواند رنگ چمن مصنوعی را تغییر دهد توجه کنید.

منبع

  • مهدی طالبی
  • ۱
  • ۰

فرش چمن مصنوعی یکی از محصولات محوطه سازی است که در مقایسه با چمن طبیعی ماندگاری بیشتری دارد و هنگام پا گذاشتن دچار پارگی و فرسودگی نمی شود. منبع: هنگام انتخاب فرش چمن مصنوعی چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟
فرش چمن مصنوعی یکی از محصولات محوطه سازی است که در مقایسه با چمن طبیعی ماندگاری بیشتری دارد و هنگام پا گذاشتن دچار پارگی و فرسودگی نمی شود. به دلیل استفاده در بسیاری از مناطق ، یکی از محصولات مورد علاقه اخیر است. علاوه بر استفاده در تزئین باغ بسیاری از ساختمانها ، در مکانهایی مانند پارکها و باغها نیز ترجیح داده می شود. چمن مصنوعی یکی از موادی است که جمع آوری و استفاده طولانی مدت از آن آسان است.

از آنجا که چمن مصنوعی زمین ورزشی نیازی به آبیاری و مراقبت اضافی ندارد ، یکی از متداول ترین مصالح منظر در دوران اخیر است. فرش چمن مصنوعی با توجه به کف ترجیح داده می شود تا با انواع و ویژگی های مختلف نصب شود. چمن مصنوعی چیست؟ چمن مصنوعی دارای ویژگی غنی از نظر سطح استفاده است. انواع چمن مصنوعی محصولاتی هستند که با توجه به مناطق مورد استفاده تولید می شوند. چمن مصنوعی با ویژگی های مختلف محصول برای زمینه فرش تولید می شود.

از آنجا که مونتاژ چمن در زمین فرش بسیار مهم است ، لازم است از یک نوع چمن با کیفیت استفاده شود که ویژگی زمین را حذف کند. نوع چمن مناسب برای این فضا برای یک زمین هموار هنگام بازی در زمین مورد نیاز است. برای فرش های چوبی تزئینی ، فرش چمن در این جهت ترجیح داده می شود. زیرا فرش چمن برای اهداف ورزشی و فرش چمن برای محوطه سازی باید متفاوت باشد. مواد مناسب برای مجموعه فرش چمن برای تزئین انتخاب می شود.

قیمت این نوع فرش چمن ممکن است متفاوت باشد. بسته به محل نصب فرش چمن ، می توان قبل از انتخاب ، اطلاعاتی در مورد قیمت m2 چمن مصنوعی به دست آورد. قیمت فرش چمن مصنوعی اخیراً فرش های چمن مصنوعی را در بسیاری از مناطق ترجیح داده اند و قیمت آنها با توجه به کیفیت و میزان مورد استفاده تعیین می شود. به طور کلی ، قیمت با محاسبه مساحت مورد استفاده و m2 تعیین می شود. قبل از خرید مواد فرش چمن ، می توانید یک تحقیق کلی در مورد قیمت انجام دهید. برای این منظور ، بسته به اندازه گیری های برآورد شده ، می توان لیست قیمت را از شرکت مورد نظر تهیه کرد. قیمت فرش چمن مصنوعی نیز با توجه به کیفیت آنها متفاوت است. قطعاً در قیمت فروش و مزیت های چمن مصنوعی دیواری مورد استفاده در زمینه فرش و قیمت فرش چمن برای محوطه سازی تفاوت وجود خواهد داشت. زیرا محصولات مختلفی برای این دو ویژگی طراحی شده است. به عنوان مثال ، قیمت هر متر مربع چمن مصنوعی را می توان با کسب اطلاعات دقیق از شرکت مربوطه محاسبه کرد. نصب فرش چمن مصنوعی چگونه ساخته می شود؟ چمن مصنوعی از نظر ظاهر دارای ظاهر بسیار زیبایی است. با این حال ، اگرچه از نظر محتوای بصری خوب است ، اما مهمترین عامل مونتاژ صحیح فرش چمن است. فرش های چمن که به صورت مورد نیاز طراحی و مونتاژ نشده اند ممکن است در ظاهر دچار مشکل شوند. فرایند اندازه گیری یکی از مهمترین جزئیات در مونتاژ فرش چمن است.

نصب ناقص یا بیش از حد فرش مشکلات جدی را آشکار می کند. در این مرحله ، نکته مهم بدست آوردن اطلاعات در مورد عرض فرش چمن در شرکت و اندازه گیری است. عرض و طول فرش ممکن است برای مکان و مکانی که فرش در آنجا ساخته می شود کوتاه باشد. برای این کار ممکن است یک فرش اضافی مورد نیاز باشد. در این مرحله نباید چنین جزئیاتی را نادیده گرفت. همچنین امکان دریافت اطلاعات دقیق از شرکت در مورد محاسبه قیمت وجود دارد. قیمت فرش چمن مصنوعی ارزان را می توان بدون تصمیم گیری در مورد هزینه فرش چمن مورد بررسی قرار داد. مراقبت از فرش چمن مصنوعی چگونه باید باشد؟

مراقبت از فرش چمن مصنوعی برای استفاده طولانی مدت از محصول بسیار مهم است. با این حال ، قبل از ایجاد آموزش برای نصب چمن مصنوعی ، ضروری است که محصولات لازم که در زیر آن قرار گرفته اند به درستی اعمال شوند. چمن مصنوعی محصولات محوطه سازی هستند که با کمک برس ها تمیز می شوند. با این حال ، جایی که از چمن استفاده می شود ، اندازه و سختی بر این اساس انتخاب می شود ، بنابراین شرایط تمیز کردن نیز متفاوت است. اگر چیدمانی برای منطقه خاصی در چمن باغ چمن مصنوعی انجام شده است ، می توان آن را با برس کشیدن با دست تمیز کرد. با این حال ، اگر در زمینه فرش و منطقه بزرگتر نصب شده باشد ، باید با دستگاه تمیز کننده نگهداری شود. همچنین مهم است که موادی مانند زباله یا رسوب در هنگام قرار دادن چمن مصنوعی بر روی زمین باقی نماند. چمن مصنوعی باید در فواصل منظم در گرمای شدید تابستان آبیاری شود. این برای استفاده طولانی تر از چمن مهم است. صرف نظر از کیفیت بالای چمن مصنوعی ، درجه حرارت شدید مشکلاتی مانند ذوب یا فرسودگی ایجاد می کند. هنگام صحبت در مورد قیمت ارزان فرش چمن مصنوعی ، اولین چیزی که به ذهن می رسد کیفیت محصول است. با این حال ، قیمت چمن مصنوعی ممکن است در دوره های خاصی تخفیف یابد.

این زمان ها را می توان هم از نظر کیفیت بالا و هم از نظر قیمت مقرون به صرفه دنبال کرد. در عین حال ، با به دست آوردن اطلاعاتی در مورد کمپین های شرکت که از آنها پشتیبانی محصول دریافت می شود ، می توانید محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت خریداری کنید.

در حال کار است. از آنجا که قیمت فرش چمن مصنوعی ارزان با توجه به کیفیت و محتوای محصول متفاوت است ، باید مشخص شود که محصول مورد نظر در کجا مورد استفاده قرار می گیرد. چشم انداز چمن مورد استفاده در سایت و چشم انداز چمن مصنوعی که در مسیر پیاده روی ساخته می شود ممکن است متفاوت باشد. باز هم ، دریافت اطلاعات از افراد مجاز در مورد درخواست قیمت برای این مناطق و مواردی از این دست ، ایده آل خواهد بود. ترجیح دادن قیمت چمن مصنوعی برای مناطقی مانند زمین های فوتبال ، زمین های فوتبال ، باغ های مدرسه ، باغ های بیمارستان ، باغ های شرکت نیز مستقیماً با ملاقات با این شرکت متناسب است. در هر شرکتی امکان انتخاب چمن مصنوعی با قیمت مناسب از نظر کیفیت و فضای داخلی وجود دارد. منبع: هنگام انتخاب فرش چمن مصنوعی چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟

منبع

  • مهدی طالبی
  • ۰
  • ۰

با ما می توانید انواع موکت را انتخاب کنید. اما کدام یک بیشتر با سلیقه و موقعیت خانوادگی شما سازگار است؟ به عنوان مثال ، کدام نوع موکت برای راه پله ، حیوانات خانگی یا استفاده فشرده شما مناسب است؟ بالای موکت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به همین دلیل است که در این مقاله ما ساختارهای مختلف را با ویژگی ها ، مزایا و معایب ، ظاهر و کاربردهای آنها لیست می کنیم. این امر انتخاب ساختار موکت را بسیار ساده تر می کند!

چرا ساختار موکت مهم است؟
اگر یک تولید موکت تایل جدید را انتخاب می کنید ، طبیعتاً می خواهید که تا حد ممکن زیبا و ماندگار باشد. تا آنجا که ممکن است با توجه به سلیقه ، وضعیت زندگی و خانه و ترجیحاً بدون نگهداری زیاد ، به زیبایی. سپس مفید است بدانید که همه انواع موکت برای مثال برای پله ها ، حیوانات خانگی شما یا اتاقی که می خواهید از آن استفاده کنید مناسب نیست. با توجه به تخصص چندین ساله ما ، خوشحال می شویم در مورد ساختارهای مختلف موکت در محدوده ما به شما مشاوره دهیم.

بافت موکت: طعم بسیار ، انواع بسیار
منظور ما از ساختار موکت در واقع بالای این نوع پوشش کف است. ساختار بستگی به روش ساخت ، اما همچنین شکل ، چگالی ، ضخامت و مواد شمع ها دارد. ما ساختارهای مختلف موکت زیر را در محدوده خود داریم:

موکت بوکل
پوشش کف بوکل یک موکت شمع کوتاه است که در آن حلقه های شمع با ارتفاع مساوی یا نابرابر به هم پیچیده شده و مواد شمع را تشکیل می دهند. قطبهای با ارتفاع نابرابر به عنوان بولک تراشیده یا سازه بلند/پایین نامیده می شوند که در آن قسمت بالا حلقه های بلند بریده شده است. این می تواند الگوهای متناوب و تسکین ایجاد کند.
بولک موکت این مزیت را دارد که کمتر می پوشد و بنابراین عمر طولانی دارد ، حتی با استفاده زیاد. همچنین تمیز نگه داشتن آن بسیار آسان است و برای پله ها ، راهروها و ادارات بسیار مناسب است. حلقه ها این ساختار را برای حیوانات خانگی کمتر مناسب می کنند. معایب دیگر این است که بوکل سخت تر از یک موکت شمع عمیق است.

موکت موکت
موکت موکت یا موکت شمع یک مخمل بلندتر است ، جایی که تمام حلقه های شمع در طول فرآیند تولید بافت یا تافتینگ بریده شده است. حلقه های بریده شده در نوک این موکت شمع حلقه برش به این کفپوش ظاهری صاف و یکدست می بخشد. این باعث می شود که کاموا شبیه موهای بلند باشد که مستقیماً ایستاده اند.
مزیت این موکت شمع بلند این است که ظاهری گرم و زیبا دارد. با این حال ، با جاروبرقی نیاز به نگهداری خوبی دارد. به دلیل ظاهر گرم و ظریف ، این نوع موکت برای اتاق خواب بسیار مناسب است.

موکت مخمل دار
موکت مخمل در واقع نوعی موکت شگی چیست. تفاوت در ارتفاع برش حلقه ها است که با مخمل کمتر است. علاوه بر این ، چگالی قطب ها بیشتر است و باعث می شود این ساختار فشرده تر و قوی تر به نظر برسد. از آنجا که نخ از مواد الیاف خوب ساخته شده است ، سطح موکت ظاهر مخملی به خود می گیرد.
در اینجا نیز ، مزایای ظاهری غنی ، گرم و مجلل است که باعث می شود این یک موکت عالی برای اتاق خواب باشد. با این حال ، نگهداری از کفپوش های مخملی کمی سخت تر است.

موکت تازه
یک پوشش کف موکت یک موکت شمع بلند است که در آن شمع ها به جای حلقه ها بریده می شوند. با استفاده از Frisé ، نخ ها به هم پیچیده می شوند تا بلند نشوند ، بلکه به هم پیچیده شوند. این یک جلوه بسیار بازیگوش و سرزنده ایجاد می کند ، جایی که می توانید قدم های خود را هنگام عبور از روی آن مشاهده کنید. برخلاف موکت موکت ، تقریباً هر توده را می توان جدا از دیگری متمایز کرد.
مزیت موکت تایل ها چیست نازک این است که پوشش کف توده عمیق نرم شده و به این زودی کثیف به نظر نمی رسد. از آنجا که خاک بیشتر روی موکت های توده عمیق می چسبد ، انتخاب هوشمندانه ای برای آلرژی است. این نوع بافت نسبت به سایر سازه ها نیاز به نگهداری بیشتری دارد.این نوع موکت برای اتاق نشیمن و اتاق خواب بسیار مناسب است. Frisé به دلیل ساختار توده بلند برای استفاده فشرده مانند پله ها یا حیوانات خانگی مناسب نیست.

موکت زاکسن
موکت ساکسونی موکتی است که از نخ های متعدد به هم پیچیده شده است. این به موکت یک شخصیت کامل ، مجلل ، مجلل و زیبا با ساختار نرم می بخشد. حتی زنده تر از فریزر است. با این نوع موکت ها گاهی اوقات پیش می آید که وقتی روی آن راه می روید ، رد پا باقی می ماند. همه این را به یک اندازه دوست ندارند.
موکت ساکسونی می تواند دارای نخهای کم و زیاد باشد ، بنابراین برای هر کاربرد و فضایی نوع مناسبی وجود دارد. اگر می خواهید فضایی مجلل به اتاق خود ببخشید بدون اینکه اجازه دهید آن را تحت سلطه خود قرار دهید ، این نوع ساختار را توصیه می کنیم. این گونه به دلیل استفاده از نخ های جداگانه برای حیوانات خانگی نیز مناسب است.

موکت پشمالو
یک موکت با ساختار پشمی موکتی با توده عمیق است که شباهت زیادی به موکت دارد. در اینجا نیز تیرها بریده می شوند

کاج و نخ ها به هم پیچیده اند. فقط قطب ها کمی طولانی تر هستند ، به طوری که همانطور که می گفتند سقوط می کنند. این ظاهر خرید اینترنتی موکت اداری و شادابی به موکت پشمالو می بخشد.
مزیت آن این است که ساختار تنباکو نورد با ظاهر لوکس و نرم موکت شمع بلند به فضا یک پیچ و تاب بازی می دهد. عیب آن این است که مقدار زیادی آلودگی را جذب می کند و بنابراین برای نگهداری و تمیز کردن به تلاش بیشتری نیاز دارد. این یک ساختار مناسب برای اتاق خواب و اتاق نشیمن است.

انواع موکت را حفظ کنید؟ خوب است انجام دهید!
چگونه می توانم موکت خود را به بهترین نحو نگهداری کنم ، سوالی است که اغلب به درستی پرسیده می شود. پس از همه ، هنگام خرید موکت ، می خواهید تا حد امکان دوام بیاورد و تا آنجا که ممکن است زیبا بماند. به طور کلی ، نگهداری از هر نوع موکت آسان است. با این حال ، در مقایسه با موکت شمع کوتاه ، موکت شمع بلند نیاز به نگهداری کمی بیشتر دارد و مواد نخ نیز بر میزان نگهداری تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، پشم بسیار مقاوم در برابر خاک است! دوبار در هفته جاروبرقی توصیه ما برای زیبا نگه داشتن هر نوع موکت است.

نمونه موکت رایگان و خدمات عالی
آیا در مورد انواع موکت ، اندازه ها ، کف های زیرین یا روکش های لبه ای ما س question الی دارید؟ خدمات مشتری ما با کمال میل به شما کمک می کند. حتی اگر عصر یا آخر هفته باشد! آیا بعد از خواندن این مطلب هنوز از نوع موکت مناسب مطمئن نیستید؟ شما می توانید نمونه موکت رایگان را از ما درخواست کنید ، که در عرض یک تا دو روز کاری دریافت خواهید کرد. به این ترتیب شما واقعاً می توانید ساختار را به خوبی تجربه کنید و با سرعت دلخواه خود به خانه نگاه کنید تا ببینید کدام سازه را دوست دارید و کدام در موقعیت زندگی شما مناسب است.

چرا انواع موکت را در مغازه های طراحی خانه انتخاب می کنیم؟
خدمات نصب حرفه ای و مقرون به صرفه از جمله اندازه گیری رایگان


سفارش ایمن با فروشگاه اینترنتی معتبر مارک معتبر
ارسال رایگان و سریع
گزینه های مختلف پرداخت از جمله پس پرداخت
همچنین امکان مشاهده موکت در نمایشگاه

منبع : vloerbeleving

 

 

  • مهدی طالبی
  • ۰
  • ۰

فرش های نرم؟ نگهداری از کف آسان است؟ در اینجا چند نکته برای انتخاب کفپوش مناسب برای تزئین اتاق کودک آورده شده است.

مزایا و معایب انواع کفپوش به وسایل اتاق خواب بچه ها بستگی دارد
اگر به دنبال ایده های اتاق کودک هستید ، می توانید در اینجا بهترین نکات را برای انتخاب کف اتاق خواب کودکان خود بیابید.

کفپوش چوبی این سخت ترین و جذاب ترین نوع کفپوش اتاق کودک است. این در تمام دوران کودکی دوام خواهد داشت و به همان اندازه که برای یک نوزاد تازه متولد شده مناسب یک نوجوان 15 ساله است. بسته به سن کودک ، برای راحتی بیشتر فقط از فرش و کیف های لوبیایی استفاده کنید. برای جلوگیری از پاره پاره شدن و خراشیدن یا کفپوش چوبی جامد در بلوط یا کاج ، یک نسخه لمینت را انتخاب کنید. از نظر رنگ و سبک ، آنچه را بیشتر دوست دارید انتخاب کنید! بلوط طلایی انتخاب خوبی برای افزودن جلوه ای گرم به اتاق است ، در حالی که قهوه ای های تیره جلوه ای پرنعمت به اتاق می بخشند. حتی می توانید کف های چوبی را رنگ کنید!

فرش. فرش که اغلب به سختی نگهداری می شود و برای آلرژی ها مضر است ، هرگز گزینه مورد نظر برای اتاق خواب کودک نیست. با این حال ، با استفاده از کاشی های فرش (که در صورت لک شدن به راحتی قابل تغییر است) که در برابر ریزگردها درمان شده است ، می تواند گزینه خوبی برای مراحل اولیه و بازی کودک باشد. فرش پشمی قابل شستشو با رنگ خاموش را انتخاب کنید تا فضای کمتری به نظر نرسد.

پوشش های پلاستیکی در وینیل یا پی وی سی. این کم هزینه ترین گزینه است و راحت ترین حالت برای قرار دادن و نگهداری آن است ، اما گاهی اوقات فاقد جذابیت زیبایی است. نگاهی به تابلوهای خلق و خوی در دکوراسیون مغازه ها بیندازید تا در مورد آخرین روند این نوع کفپوش ها ایده بگیرید. جلد چوبی یا کف کاشی جلوه کاشی در ایجاد احساس اسکاندیناوی در اتاق خواب کودک به خوبی کار می کند. استفاده از نرم افزار خانگی سه بعدی آنلاین رایگان را امتحان کنید تا ایده های مختلف را امتحان کنید.

5 نکته برای انتخاب نوع مناسب کفپوش برای مجموعه اتاق خواب بچه ها:
1 سن کودک شما
هرچه کودک کوچکتر باشد کفپوش آن نرمتر و مقاوم در برابر لکه ها است. برای یک نوجوان کفپوش های صنعتی ، پرنعمت و یا الهام گرفته از اسکاندیناوی را ترجیح دهید.

2 یک اساسی بی انتها
از فرش هایی با طرح های کودکانه که کودک کوچک شما (و شما) احتمالاً خیلی زود از آنها خسته شود ، خودداری کنید! کف پوش خنثی تر را انتخاب کنید ، که می تواند با لوازم جانبی رنگارنگ یا آنهایی که دارای تصاویر قهرمان مورد علاقه خود هستند ، آنها را صورتی رنگ کند.

3 DIY
اگر بودجه تزیینی محدودی دارید ، به دنبال کفپوش هایی بروید که می توانید خودتان آن را بچینید ، مانند فرش یا کفپوش وینیل ، که می تواند در عرض فقط چند ساعت چیده شود.

4 نگاه کلی
برای انتخاب نوع مناسب کفپوش ، سعی کنید کل نمای اتاق کامل شده از جمله رنگ دیوارها ، مبلمان مختلف و احساس کلی اتاق را تجسم کنید. این به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که تمام عناصر دکوراسیون با یکدیگر مطابقت دارند. در واقع ، مبلمان اتاق خواب بچه ها بسیار مهم هستند زیرا شما می خواهید آنها دوام داشته باشند و به اندازه کافی بزرگ باشند تا تمام وسایل کودک شما را ذخیره کنند.

5 خوب برنامه ریزی کنید!
شبیه ساز خانه سه بعدی ما شما را قادر می سازد برای همه اتاقهای خانه خود برنامه های سه بعدی رایگان ایجاد کنید. ابزاری کاربردی و م toثر برای برنامه ریزی و تکمیل پروژه های دکوراسیون اتاق بچه ها.

چه کودک نوپا و چه نوجوان داشته باشید ، کف پوش راحت ، بادوام و تمیز کردن آسان اولین مواردی است که وقتی به فکر کفپوش اتاق خواب کودکانمان می افتیم ، به ذهن خطور می کنند.

کودکان کوچکتر ، تا حدود 10 سالگی ، ممکن است زمان زیادی را برای بازی در کف اتاق خواب خود بگذرانند ، بنابراین گرما ، نرمی و راحتی از معیارهای مهم انتخاب هستند. و کودکان در هر سنی می توانند بی نظم باشند و کمتر به محافظت از سطوح کفپوش اهمیت می دهند ، بنابراین کفپوش هایی با دوام و تمیز کردن آسان نیز ارزش سرمایه گذاری را دارند.

نکته اصلی این است که یک کف مناسب کودک پیدا کنید که به اندازه کافی مقاوم باشد تا بتواند در برابر برخورد خشن کمی مقاومت کند ، اما همچنین به اندازه کافی نرم است تا در صورت سقوط یک فرود ایمن را فراهم کند. چگونگی ظاهر و احساس اتاق خواب یا کودک شما نیز در انتخاب کفپوش شما تأثیر دارد. یکی از مواردی که باید به خاطر داشته باشید این است که کودکان برای همیشه کودک نخواهند بود ، بنابراین ممکن است بخواهید پس از کوچ یا بزرگ شدن کودکان ، طبقه ای را انتخاب کنید که به زیبایی به اتاق خواب معمولی تبدیل شود.

بهترین کفپوش اداری برای اتاق خواب کودک چیست؟

بهترین کفپوش اتاق خواب کودک ، کف هم بادوام و هم راحت است. زمینی که برای پاهای برهنه راحت است و بسته به سن کودک ساعت های بی پایان خزیدن یا بازی روی زمین است. این طرح همچنین باید در طرح هایی موجود باشد که به شما کمک کند فضایی کارا و سرگرم کننده و منعکس کننده شخصیت و سلیقه کودک خود ایجاد کنید.

بسیاری از انواع کفپوش ها از جمله چوب ، وینیل ، ورقه ورقه و فرش با این معیارها مطابقت دارند. هر یک از گزینه های کفپوش اتاق خواب از نظر راحتی ، دوام و گزینه های طراحی دارای مزایا و معایبی هستند. به عنوان مثال ، از نظر راحتی ، فرش یکی از محبوب ترین گزینه ها برای اتاق خواب کودکان است. این یک سطح نرم و گرم را برای خزیدن و بازی کودکان فراهم می کند و در صورت مسافرت یا زمین خوردن ، یک زمین امن را فراهم می کند. فرش همچنین به عنوان یک عایق صدا عمل می کند ، به کاهش سر و صدای تولید شده از کودکان در حال دویدن و بازی در اتاق کمک می کند.

از نظر منفی ، تمیز نگه داشتن فرش آسان نیست. کودکان ممکن است کثیف باشند و پس از چند بار ریختن و لکه گیری ، ممکن است فرش های شما کمتر از تازه به نظر برسند. استفاده از کاشی فرش می تواند در اینجا گزینه دیگری باشد زیرا بدان معنی است که در صورت لکه گیری می توانید کاشی های جداگانه را تغییر دهید.

از طرف دیگر ، کفپوش های چوبی به راحتی تمیز می شوند. آنها همچنین نسبتاً بادوام هستند. با این حال ، آنها در معرض برخورد خشن تر مانند اسباب بازی های پرتاب شده یا ذخیره سازی وسایل کودکان مانند دوچرخه و اسکوتر ، به مرور زمان سهم خود را از خراش و فرورفتگی حفظ خواهند کرد. اما در حالت وارونه ، شما می توانید کفپوش ها را به پشت سنباده بزنید و پس از بزرگ شدن کودکان آنها را دوباره مرتب کنید و زیبایی اولیه آنها را بازیابی کنید.

سبک اتاق خواب کودکان و الهام بخش آنها
اتاق خواب کودکان می تواند فضاهای سرگرم کننده ای برای طراحی و تزئین باشد. سبک انتخابی شما تحت تأثیر سن و شخصیت فرزند شما قرار خواهد گرفت. با این حال ، از آنجا که این از روزهای مهد کودک تا سال های نوجوانی به طور قابل توجهی متفاوت است ، ممکن است بخواهید سبکی را در نظر بگیرید که به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد و بتواند با کودک رشد کند.

اولین قدم برای یافتن یک طراحی انعطاف پذیر که بتوانید همزمان با رشد فرزندتان آن را به روز کنید و تغییر دهید ، نگاه کردن به کل اتاق در متن است. در نظر بگیرید که مبلمان ، فرش ، پرده ، تزئین دیوار و دیوارهای رنگی مختلف با انواع مختلف کفپوش چگونه به نظر می رسند. اگرچه تغییر کف اتاق کودک شما با تغییر سلیقه و روند کار چندان عملی نیست ، اما شما می توانید فرش را به راحتی عوض کنید یا رنگ دیوار را تغییر دهید تا سبک اتاق را به روز کنید یا تغییر دهید.

قبل از برنامه ریزی برای طراحی اتاق خواب کودکان خود ، برای الهام بخشیدن به صفحات تحریریه و طراحی ما مراجعه کنید. در اینجا چندین ایده عالی برای تحول دکوراسیون با تزئینات و کفپوش ، و همچنین مشاوره در مورد نحوه انتخاب رنگ و نحوه یافتن بهترین مبلمان اتاق خواب و اتاق کودک خود پیدا خواهید کرد.

وینیل در اتاق خواب کودکان
کفپوش وینیل در مورد کفپوش جعبه های بسیاری را تیک می زند که در زندگی روزمره کودکان بسیار مناسب است. در برابر نشت ، لکه ، خراش و فرورفتگی مقاوم است و تمیز و نگهداری آن بسیار آسان است. همچنین ، اگر کف وینیل شما از کف پشتیبانی شده و دارای یک سطح بالشتک و انعطاف پذیر است ، زیر پا گرم و نرم خواهد بود و عایق صوتی خوبی را ایجاد می کند.

وینیل همچنین در انواع مختلفی از طرح ها ، رنگ ها ، الگوها و سبک ها از جمله جلوه های گرافیکی موجود است. این بدان معناست که شما همچنین می توانید از بین طیف وسیعی از طرح های کلاسیک چوب ، سنگ یا کاشی انتخاب کنید ، می توانید طرح های سرگرم کننده ، بازیگوش یا مد روز را برای کف اتاق خواب کودک خود انتخاب و ترکیب کنید.


بی خطر برای کودکان

اغلب نگرانی هایی در مورد ایمنی کف وینیل در اتاق خواب کودکان وجود دارد. برخی از کفپوش های وینیل با کیفیت پایین ، مواد شیمیایی آلی فرار (VOCs) را برای چند روز یا چند هفته پس از نصب منتشر می کنند ، که می تواند کیفیت هوا را در اتاق خواب کودک کاهش دهد. با این حال ، در Tarkett ، ما در ساخت کف با انتشار کم برای بهبود کیفیت هوای داخلی و اطمینان از یک محیط داخلی امن متمرکز شده ایم. نسل جدید کف وینیل ما فقط یکی از محدوده های کفپوش با انتشار 10-100 است

بار پایین تر از دقیق ترین مقررات. همچنین ، تمام محصولات رول وینیل و کاشی وینیل لوکس (LVT) ما 100٪ فتالات نیستند.

چوب در اتاق خواب کودکان
در کنار فرش ، کفپوش مناسب آشپزخانه چوبی یک انتخاب محبوب برای اتاق خواب کودکان است. از نظر گرما و نرمی زیر پا ، فرش یک انتخاب آشکار است. با این حال ، در مورد تمیز نگه داشتن آنها بسیار کاربردی نیستند. از طرف دیگر ، تمیز کردن کف های چوبی با جارو کشیدن ساده یا پاک کردن آن با پاک کن مرطوب آسان است. این باعث می شود که آنها به ویژه در اتاق کودکان مناسب باشند ، زیرا احتمالاً سهم قابل توجهی از لکه ها و لکه ها را تجربه می کنند. آنها همچنین برای کودکانی که از آلرژی گرد و غبار رنج می برند انتخاب خوبی است. و برای افزودن گرما و لطافت می توانید فرش های منطقه را در آن بگنجانید. این همچنین به شما امکان می دهد تا به راحتی و سبک اتاق را متناسب با سن و شخصیت کودک تغییر دهید.

علاوه بر ریختن و لکه ، کف کودکان نیز ممکن است در اثر فعالیتهای روزمره کودکان دچار خراش و فرورفتگی شود. بنابراین ، اطمینان از اینکه کفپوش های چوبی شما برای مقاومت در برابر برخورد خشن تر ، از دوام خوبی برخوردار هستند ، مهم خواهد بود. در Tarkett ، بیشتر کفهای چوبی ما با Proteco ، یکی از قوی ترین محافظ های سطح بازار ، کار می شوند. Proteco در سه نوع ارائه می شود که هر یک از آنها احساس متفاوتی را به کف می دهند و پوشش های مختلف از نیمه براق تا مات متفاوت است.

کفپوش های چوبی Tarkett سخت ، کاربردی و آسان برای تمیز کردن یک گزینه عالی برای اتاق خواب کودکان است. به عنوان مثال ، برای کف های چوبی معاصر ، کاربردی ، بادوام ، نصب و نگهداری آسان و جذاب ، مجموعه Viva ما را مرور کنید. آنها در طیف وسیعی از بلوط و گردو کلاسیک ، و همچنین یک طرح خاکستری معاصر موجود هستند ، آنها گزینه مناسبی برای اتاق خواب کودکان هستند.

ورقه ورقه در اتاق خواب کودکان
نگهداری پایین و مقرون به صرفه بودن لمینت ، آن را برای والدینی که بودجه خوبی ندارند ، گزینه ای بسیار جذاب می کند. نصب سریع و آسان به عنوان یک پروژه DIY ، در کمتر از یک روز می توانید یک طبقه جدید در اتاق خواب کودکان خود نصب کنید. و مانند کفهای وینیل ، ورقه ورقه در طیف وسیعی از طرحها و رنگها موجود است و می تواند تقریباً مشابه مواد طبیعی مانند چوب ، کاشی و سرامیک و سنگ باشد.

تنها عیب قابل توجه کفپوش های لمینت پر سر و صدا بودن آنهاست که می تواند در اتاق خواب کودک مشکل ساز شود. زیرانداز با کیفیت خوب می تواند به کاهش برخی از مشکلات سر و صدا کمک کند. مانند کفپوش های چوبی ، از فرش های منطقه نیز می توان برای گرما و لطافت اتاق خواب کودک استفاده کرد.

منابع : home.by.me و home.tarkett

  • مهدی طالبی
  • ۰
  • ۰

طبقه بندی بر اساس نوع تولید
دستگاه. این دستگاه روزانه تا 2.5 هزار متر مربع موکت تولید می کند. بنابراین ، کیفیت استاندارد ، اثبات شده است.
کتابچه راهنمای. چنین محصولاتی به دلیل فردیت و اصالت خود برجسته هستند. اما هزینه زیاد است ، زیرا یک کاخ برای 2-3 ماه ساخته می شود.
مواد موکت
موکت های پشمی
پوشش طبیعی و با کیفیت بالا. محصولات پشمی مطابق با طراحی کلاسیک هستند ، گران هستند ، اما آنها برای مدت طولانی خدمت می کنند. اساس آن پشم گوسفند است - نرم ، گرم ، بادوام و لمس دلپذیر. گاهی تولیدکنندگان موی شتر یا بز را اضافه می کنند.

ویژگی ها:

برای پروانه ها جذاب است؛
ایجاد الکتریسیته ساکن
زود کثیف شدن
بسیاری از تولیدکنندگان مدرن موکت طرح دار ها را با مواد ضد قارچی خاص ، ترکیبات دفع کننده خاک و عوامل ضد مایع آغشته می کنند.

پوشش های پشمی در رنگ های تسکین دهنده (سفید ، قهوه ای ، زرد ، خاکستری) ایجاد می شوند ، زیرا رنگ به خوبی گرفته نشده است اما رنگ به خوبی حفظ می شود - پس از 10 سال روشنایی ثابت می ماند.
موکتهای ابریشمی
این ماده از نخهای استخراج شده از پیله کرم ابریشم تهیه می شود. این نخ مقطع مثلثی دارد و با شکستن نور باعث بازی و درخشش زیبایی می شود. قیمت چنین موکتی بالا خواهد بود.

ویژگی ها:

ترس از رطوبت؛
قیمت بالا
ضعیف تمیز
عایق حرارتی کم
با کمک نخهای ابریشمی نازک ، یک مطالعه دقیق از الگو انجام می شود.

 

موکتهای ویسکوز
ترکیب مواد شامل یک جز component طبیعی سلولز است. بنابراین ، از نظر مشخصات ، ویسکوز نزدیک به یک ماده طبیعی است.

نخهای ویسکوز به راحتی رنگ می شوند ، بنابراین موکتهای آن از انواع متنوع و براق ساخته می شوند. اکثر محصولات چاپ گل دارند ، اما رنگ های جامد نیز وجود دارد. مدت زمان طولانی پوشش ها از بین نمی روند.

ویژگی ها:

ایمنی کم در برابر آتش
نمی تواند در اتاق های مرطوب استفاده شود
محصولات سفید از آب یا قارچ زرد می شوند.
در تولید ، ویسکوز غالباً برای الگوی جذاب به پشم یا ابریشم برای کاهش قیمت محصول اضافه می شود.
موکت های پلی آمید (نایلون)
پلی آمید یک ماده مصنوعی است. الیاف با فرآوری مواد اولیه آلی (نفت ، ذغال سنگ طبیعی ، گاز) ساخته می شوند. پوشش نایلونی به طور گسترده ای در ساخت استفاده می شود.

ویژگی ها:

محو شدن سریع در آفتاب
نرمی خود را از دست می دهند
برق دار
چنین محصولاتی بسیار محبوب هستند. گاهی اوقات نایلون با مواد دیگر ترکیب می شود.

موکت های پلی استر (پلی استر)
پلی استر از فیبر پلی استر مصنوعی با استفاده از یک فناوری خاص ایجاد می شود. در نتیجه ، محصولی بدست می آید که از نظر خصوصیات عملکردی به پنبه نزدیک است و از لحاظ ظاهری به پشم نزدیک است.

ویژگی ها:

ولتاژ استاتیک ایجاد کنید
پس از تغییر شکل ، آنها به شکل قبلی خود برنمی گردند.


طبقه بندی ساختار شمع
موکت های حلقه دار
ساختار تک سطح موکت از حلقه هایی با طول یکسان تشکیل شده است. تراکم شمع امکان استفاده از اینگونه محصولات را در مکانهایی با بار عملیاتی بالا فراهم می کند.
یک سیستم حلقه چند سطح با اتصال حلقه هایی با طول های مختلف ، که یک الگوی سه بعدی ایجاد می کند ، تشکیل می شود. چنین موکت هایی با ظاهر جذاب خود متمایز می شوند.
پیمایش یک حلقه چند سطحی با تاپ های بریده شده است.
تکه تقسیم (بریده شده)
موکت هایی با انبوه کوتاه (2-3 میلی متر) ، پرز متوسط ​​(3-5 میلی متر) و پرتوی (بیش از 5 میلی متر) وجود دارد.
Velor یک سطح مخملی صاف و یکدست است. به آن پوشش مخمل خواب دار نیز گفته می شود. مراقبت از محصول آسان است ، اما اغلب اثری از مبلمان برجای می گذارد.
زاکسن - نخ پیچ خورده. سطح صاف است اما صاف نیست. بسیار زیبا به نظر می رسد
Frize یک توده پیچ خورده طولانی است. روی چنین موکتی خاک و رد پا نامرئی است. راهنمای خرید موکت های مناسب با مد مجسمه ای منگوله دار بسیار محبوب هستند. هر پرز به مش متصل می شود و برای مناطق حجمی طرح دار ، چرت در طول های مختلف گرفته می شود.


جوانب مثبت موکت
مزایای آن با توجه به موادی که از آن موکت ساخته شده تعیین می شود.

پشم
قابلیت ارتجاعی؛
سازگاری با محیط زیست
مقاومت در برابر آسیب مکانیکی ؛
این ماده دارای خواص ضد حریق است ، از احتراق پشتیبانی نمی کند.
عزیز ، نگاه نجیب؛
رطوبت اضافی را جذب می کند ، و به محض خشک شدن هوا ، آن را برمی گرداند.
عمر بسیار طولانی (40-50 سال).
ابریشم
قدرت بالا ، نازک ، سبک ؛
موکت های دستباف از تعداد زیادی گره ساخته می شوند ، بنابراین بسیار متراکم هستند.
شکل آنها را کاملاً حفظ کنید.
دارای خواص اطفا حریق هستند.
ضد حساسیت
ویسکوز
مناسب برای مکانهای شلوغ
هزینه مقرون به صرفه
ضد حساسیت
تنفس
هیچ الکتریسیته ساکن تولید نمی شود.
نرم ، دلپذیر به لمس ؛
محصولات کمی وزن دارند.


پلی آمید (نایلون)
الاستیک ، با دوام
هزینه متوسط
خصوصیات خوب اطفا حریق ؛
درخشش زیبا از الیاف؛
به سرعت خشک می شوند ، آنها آسان شسته می شوند
انواع راه حل های رنگی ؛
نسوز
مواد تزئینی عالی ساخته شده از الیاف زیبا و براق ؛
پایدار ، با دوام
پلی استر (پلی استر)
نرم به لمس؛
ظاهر لوکس ، به ویژه در موکت های پرز بلند ؛
گرم
بالا آمدن

برای اتاق کودکان یا اتاق نشیمن ؛
اشکال ، بافت ها ، ابعاد مختلف
مراقبت آسان ، تمیز کردن
مقاومت در برابر آلودگی ؛
رنگ در خورشید تغییر نمی کند.
مقاومت در برابر سایش؛
عمر طولانی


منفی موکت ها
استرس استاتیک یک مشکل مشترک با محصولات پشمی و مصنوعی.
 هزینه بالا. محصولات با کیفیت ارزان نیستند. قیمت به طول شمع ، مواد ، روش تولید ، تولید کننده بستگی دارد. موکت های داخلی ، به طور معمول ، ارزان تر از موکت های وارداتی هستند. موکت های طبیعی بسیار گرانتر از موکت راه پله های مصنوعی هستند. مقرون به صرفه ترین گزینه ها موکت های پلی پروپیلن است.
مشکلات در ترک. هرچه موکت بزرگتر باشد ، نگهداری از آن دشوارتر است. یک کاخ به قطر یک متر به راحتی تمیز می شود اما بعید است مسیری شش متری بدون کمک کارگران خشکشویی تمیز شود.
مقاومت کم در برابر لکه. بیشتر محصولات به سرعت گرد و غبار و نشت را جذب می کنند.
نحوه انتخاب
بر اساس نوع اتاق
اگر کف راهرو را انتخاب می کنید ، بهتر است مواد مصنوعی با پایه لاستیک را ترجیح دهید. پشتی مقاوم در برابر آب ، عمر طولانی را تضمین می کند و الگوی کوچک به مخفی کردن لکه های اجتناب ناپذیر کمک می کند.
برای اتاق نشیمن ، موکتی با طول شمع کوچک یا متوسط ​​مناسب است - هیچ اثری از مبلمان روی آن باقی نمی ماند.
برای اتاق کودک ، پوشش هایی با شمع متوسط ​​و بلند توصیه می شود. رنگها روشن و رنگارنگ هستند.
هنگام قرار دادن کف در ورودی ، مراقب باشید که عناصر فلزی به سنگ مرمر یا کاشی آسیب نرساند.
برای حمام ، موکت های ویژه ای استفاده می شود - پنبه یا مصنوعی با لاستیک کف. همچنین پوشش های ضد لغزش مخصوص دوش و وان وجود دارد.
اتاق خواب توسط یک بوم با یک توده بلند راحت و آرام ساخته خواهد شد. شما همچنین می توانید موکتهای نرم کوچک را درست در کنار مکان های خواب قرار دهید تا هیچ اثر چاپی روی تخت روی آنها باقی نماند. توصیه می شود برای انتخاب پتو و روتختی به صورت رنگی از محصولات در رنگ های پاستلی استفاده کنید.


در مورد رنگ محصول
اگر اتاق سبک است ، پس بهتر است رنگهای سرد را ترجیح دهیم. یک اتاق تاریک با پوششی از رنگ های گرم شاداب خواهد شد.
اگر دامنه خرید موکت رول با کف مطابقت داشته باشد ، شیک است. اما اگر لمینت تیره یا مشمع کف اتاق دارید ، می توانید در مقابل بازی کنید.
برای برجسته سازی زیبایی مبلمان خود ، یک محصول رنگ یکدست انتخاب کنید. یک موکت طرح دار توجه را به خود جلب می کند ، باعث منحرف شدن فضای داخلی می شود.
موکت های بزرگ با تصویر اصلی در اتاق های تنگ جای نمی گیرد. آنها برای اتاق های بزرگ طراحی شده اند.
با طرح موکت
طیف گسترده ای از موکت ها انتخاب محصول برای هر اتاق را فراهم می کند. اما برخی از روندها به شما کمک می کنند تا در مورد خرید تصمیم بگیرید.

مدل های مد روز "پوسیده" در نظر گرفته می شوند ، گویی در معرض آفتاب سوخته اند. چنین محصولی برای فضای داخلی با مبلمان عتیقه مناسب است.
فضای داخلی کلاسیک با موکتهایی به سبک فرانسوی - با تزئینات باروک یا نقوش عربی گل ترکیب شده است.
مدرنیته نیاز به خویشتنداری و سختگیری دارد. یک موکت یک رنگ با الگوهای هندسی یا لمس های آوانگارد انتخاب کنید.
برای اتاق هایی با فضای داخلی آفریقایی یا شرقی ، از رنگ های بژ و قهوه ای استفاده می شود.
بوم های کوچک مناطق جداگانه اتاق را تزئین می کنند: در مقابل یک مکان خواب ، یک شومینه ، یک گوشه کودک.


با فرم
دایره یک گزینه جالب است ، مناسب برای بسیاری از مکان های خانه. در راهرو ، مهد کودک ، زیر میز قهوه خانه در اتاق نشیمن دیدنی و جذاب به نظر می رسد.
هشت ضلعی برای هر اتاقی که آزادانه در آن قرار بگیرد مناسب است.
از بیضی شکل در آشپزخانه استفاده می شود.
مربع متناسب با اتاقهای شکل هندسی صحیح است.
در اطراف لبه ها کمی فضای آزاد بگذارید. هرچه این فاصله بیشتر باشد ، فضای اتاق بزرگتر به نظر می رسد. قرار دادن مبلمان روی موکت نامطلوب است ، این باعث ایجاد ناراحتی در هنگام تمیز کردن می شود ، شمع مچاله می شود.
که بهتر است
1. کیفیت
طول عمر هر محصول محدود است ، اما تنها کیفیت قابل اطمینان باعث می شود که طول عمر مشخص شده حفظ شود. هنگام خرید محصول را بررسی کنید به لبه ها توجه ویژه داشته باشید تا نخ ها و حلقه ها بیرون نماند.

2. تزئینی بودن
زیبایی شناسی هنگام انتخاب موکت مهم است. همه اعضای خانواده باید آن را دوست داشته باشند ، با دکوراسیون اتاق مطابقت داشته باشند ، با رنگ و سبک اتاق مطابقت داشته باشند.

3. مقاومت در برابر سایش
یک پارامتر مهم هنگام استفاده از موکت در مکانهایی که دارای ترافیک بالا هستند. هر ماده با شاخص های مقاومت خود مشخص می شود - توصیف ترکیب موکت را مطالعه کنید.

4. بو
به بوی موکت توجه کنید. مشخص کنید به چه روشی پردازش می شود. شدت رایحه به این بستگی دارد.

5. تراکم
هر چقدر تراکم بیشتر باشد ، بهتر است. اگر اعداد خاصی در توضیحات محصول مشخص نشده است ، خودتان را محاسبه کنید. برای انجام این کار ، مقطعی از 10 × 10 میلی متر را اندازه گیری کنید ، تعداد گره ها را بشمارید ، نتیجه را در 100 ضرب کنید. موکت را خم کنید ، اگر پایه بین شمع قابل مشاهده است ، تراکم کم است. او مدت طولانی خدمت نخواهد کرد.

 

6. طرف درز دار
سطح پشت را بررسی کنید. کار دستی کاملاً نقاشی خارجی را تکرار می کند. معمولاً برخی بی نظمی ها وجود دارد ، این قابل قبول است.

7. احساسات لمسی
یک موکت خوب برای پاها دلپذیر است. این

وقتی صحبت از یک ساختمان مسکونی می شود مهم است. پشم طبیعی ظریف ترین ، طبیعی ، نرم است. مواد مصنوعی به این احساسات نزدیک می شوند.

8. بهداشت
موکت طبیعی با اشباع ضد عفونی کننده عدم وجود کپک یا کپک در زیر موکت و داخل شمع را تضمین می کند. بوم های مصنوعی نیازی به چنین درمان هایی ندارند.

9. سازگاری با محیط زیست
مواد شمع و پایه می توانند مواد مضر منتشر کنند.

10. مراقبت
نحوه ترک نقش مهمی دارد. اگر محصولی با رنگ روشن را انتخاب کردید ، آماده باشید که تمام وقت را به تمیزکاری اختصاص دهید. بلافاصله به نحوه تمیز کردن ، شستشو و خشک کردن موکت فکر کنید.

نحوه استفاده از موکت
پس از خرید ، یک موکت جدید باید جاروبرقی شود تا توده باقیمانده از بین برود و به خوبی تهویه شود.
ذرات توده می تواند برای 2-3 ماه دیگر ریزش کند - این هنجار برای محصولات پشمی و مصنوعی است.
از فشارهای مداوم بر روی قسمت خاصی از کفپوش خودداری کنید - اجسام سنگین و مبلمان فرورفتگی هایی بر جای می گذارند که قابل برداشت نیستند.


مراقبت
پوشش نیاز به تمیز کردن مداوم دارد. شما به یک جارو با سختی متوسط ​​یا جاروبرقی با یک نازل نرم مخصوص نیاز خواهید داشت.
قبل از تمیز کردن سطح را با جارو برقی پاک کنید. با استفاده از مواد شوینده ، ابتدا در یک قسمت جداگانه بررسی کنید که آیا روی رنگ تأثیر می گذارد.
پایه موکت را مرطوب نکنید ، در غیر این صورت خراب می شود. کفپوش پنبه ای و جوت نباید تمیز شود.
در زمستان می توانید آن را با برف خشک تمیز کنید: موکت را بر روی برف با شمع پایین پهن کرده و گرد و غبار را با ضربات مخصوص انعطاف پذیر خرد کنید.
ذخیره سازی
موکت بلااستفاده را در جای خشک و خنک نگه دارید. جارو برقی ، با مواد دافع پروانه درمان کنید و قبل از غلتاندن در رول ، سطح آن را خشک کنید.

نحوه تمیز کردن موکت
تمیز کردن مرطوب

این به معنای استفاده از شامپوهای مخصوص است: محصول را به صورت کف زده و روی شمع قرار می دهند ، پس از خشک شدن ، باقی مانده ها با جارو برقی پاک می شوند.

پنبه ، جوت و پشم را نمی توان خیس کرد - در هنگام خشک شدن ، انقباض ناهموار مشاهده می شود ، حباب و چین ایجاد می شود.

خشکشویی

این ماده با استفاده از پودر خشک تولید می شود که می تواند به صورت دستی یا ماشینی استفاده شود. خاک تا 2 ساعت جذب شده و سپس بقایای آن با جارو برقی تمیز می شود. در حین پردازش ، بوم خشک باقی مانده و می توان روی آن حرکت کرد. این نوع تمیز کردن برای پوشش های پنبه ای و جوت توصیه می شود.

هر بوم دارای ویژگی های تمیز کردن خاص خود است. دستورالعمل های یک موکت خاص را با دقت مطالعه کنید.
ضمانتنامه
موکت ها طبق ضمانت و طبق قانون سرویس می شوند. بازگشت به شرط استفاده از دستورالعمل استفاده ، در صورت ایجاد خسارت در تولید صورت می گیرد.

ضمانت ارائه نمی شود اگر:

آسیب خارجی وجود دارد
لبه های محصولات خرد شده است.
موکت روی پله ها گذاشته شد.
موکت در اثر فشار مکانیکی یا استفاده از مواد تمیز کننده تهاجمی آسیب دیده است.
مدت ضمانت از لحظه فروش یا حمل و نقل از انبار شروع می شود. دوره استاندارد 12 ماه کار است.


تولیدکنندگان موکت
هلکس
این شرکت متخصص در محصولات ساخته شده از مواد طبیعی و مصنوعی است. مواد طبیعی توسط پنبه نشان داده می شود ، که از آن دوندگان موکت ساخته می شود.

عظیم
این شرکت ترکیه ای به دلیل تولید الیاف پلی پروپیلن Heatset برجسته است. با کیفیت خوب ، مقاومت و مقاومت در برابر سایش مشخص می شود. در لمس ، بومها نرم ، دلپذیر و از لحاظ ظاهری یادآور پشم هستند. فیبر غیرمعمول در فناوری ساخت ، تنظیم حرارت ، پیچاندن یک نخ به یک بسته نرم افزاری در اطراف محور آن است.

طرح های محبوب عبارتند از برگ ، گل ، دایره ، فر ، شکل هندسی. مزیت اصلی موکتهای مگا کیفیت مناسب تولید کننده با قیمت مناسب است.

شرقی
کارخانه مصر موکتهایی از پلی پروپیلن با کیفیت بالا و سازگار با محیط زیست تولید می کند که از پشم تقلید می کند. هنگام پردازش محصولات ، از اشباع ضد آتش ، ضد گل ، ضد استاتیک ، ضد خال استفاده می شود. این محصولات با استانداردهای بین المللی مطابقت دارند و دارای مجوز هستند.

والنسیا
یک شرکت روسی که ترکیبی از کلاسیک ها و گرایش های مدرن است. کیفیت مواد ، بر اساس الیاف مصنوعی و مخلوط خوب است: ویسکوز ، اکریلیک ، هیت ست. اشکال سنتی مربع ، مستطیل است. چگالی استاندارد 320-500 هزار گره در متر است. مواد استفاده شده برای پوشش عبارتند از: جوت ، فریزر.

گرداب
این شرکت چینی موکتهای زیادی برای دستشویی ، اتومبیل ، درگاه تولید می کند. ترکیبات محصولات پلی استر است.

منبع

 

  • مهدی طالبی