خرید بهترین چمن مصنوعی-موکت و...

انواع چمن مصنوعی داخلی و خارجی ، موکت اداری و تایل، کفپوش پی وی سی و...

خرید بهترین چمن مصنوعی-موکت و...

انواع چمن مصنوعی داخلی و خارجی ، موکت اداری و تایل، کفپوش پی وی سی و...

مطالب آموزشی در زمینه های موکت خارجی و ایرانی ،چمن مصنوعی و بهترین های کفپوش در این سایت به شما ارائه می شود

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آشنایی بازدیدکنندگان با خانه شما از راهرو شروع می شود. این اولین برداشت از آپارتمان و در نتیجه صاحب آن است.
در آشپزخانه ، به عنوان یک قاعده ، ما مدت طولانی را سپری می کنیم ، شام را آماده می کنیم یا از مهمان پذیرایی می کنیم. بیایید ببینیم که چگونه راحت ترین جو را در این اتاق ها ایجاد کنیم و اینکه چگونه انتخاب صحیح ورقه ورقه می تواند بر این مسئله تأثیر بگذارد.

ما همچنین تجزیه و تحلیل می کنیم که هنگام انتخاب باید به چه ویژگی های محصول توجه کنید.
آیا کفپوش لمینت برای آشپزخانه مناسب است؟

اگر در آشپزخانه مشغول تعمیر هستید ، خود به خود ، دیر یا زود ، به چگونگی چیدمان کف فکر کنید. در میان تمام گزینه های این طرح مهمترین مزایای ورقه ورقه است. اما این سوال مطرح می شود: آیا این مواد برای آشپزخانه مناسب است؟

به گفته متخصصان تعمیر ، خرید کفپوش ورزشی لمینت برای آشپزخانه ایده آل است. در این حالت انتخاب صفحه مورد نظر مهم است.
بنابراین ، ارزش شناختن مزایا ، معایب و ویژگی های مختلف دیگر آن است.

از جمله مزایای ورقه ورقه ، که به راحتی امکان استفاده از آن در آشپزخانه را فراهم می کند ، بر موارد زیر تأکید می کنیم:

راحت بگو زیاد طول نمی کشد.
ورقه ورقه در آشپزخانه می تواند برای مدت طولانی دوام داشته باشد ، مراقبت از آن بی ادعا است ، از تغییرات دما مصون است و در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار می گیرد.
یکی دیگر از مزایای بدون شک توانایی انتخاب گزینه مورد نظر است ، زیرا پیشنهادات زیادی برای هر سلیقه و رنگی ارائه می شود. علاوه بر این ، در آشپزخانه ورقه ورقه عالی به نظر می رسد. شما می توانید یک محصول ، چوب سبک یا سنگ را انتخاب کنید.
کف های لمینت تقریباً از پارکت جدا نیستند. بعلاوه امکان نصب آن در طبقه های به اصطلاح گرم نیز وجود دارد.

رطوبت دشمن اصلی شماست!
حال بیایید در مورد معایب ورقه ورقه صحبت کنیم. گاهی اوقات ماده ای وجود دارد که رطوبت را می ترساند. اگر لایه ای از ورقه ورقه را زیر زمین قرار نداده اید ، تعجب نکنید که وقتی روی زمین می روید پاره می شود ، صداهای صوتی ایجاد می کند و اگر ورقه ای از مواد بی کیفیت دریافت می کنید ، حتی اگر جدی باشید می تواند بر سلامتی تأثیر بگذارد.

لازم است با دقت و احتیاط به انتخاب مواد نزدیک شوید ، تا بعداً پشیمان نشوید.

کدام پوشش را باید انتخاب کنید: ضد آب یا ضد آب؟
در آشپزخانه ، ورقه ورقه می تواند آب دریافت کند و در این قسمت از آپارتمان شما باید مرتباً کف ها را بشویید. بنابراین ، شما باید ماده ای را انتخاب کنید که از رطوبت محافظت شود و گزینه های مناسب کفپوش های چند لایه مقاوم در برابر رطوبت و ضد آب هستند.

ورقه ورقه مقاوم در برابر رطوبت دارای تصفیه ای با ترکیب محافظ و همچنین لایه دیگری است. درزها هنگام نصب باید با چسب مقاوم در برابر رطوبت به خوبی درمان شوند. این ماده با دست اندازهای کوچک پاشیده می شود.

عیب این ماده این است که جایگزینی بخشی از آن غیرممکن است. در صورت خرابی یک قسمت ، باید کل کف را کاملاً تعویض کنید.

ورقه ورقه ضد آب بهتر است در برابر آب مقاومت کند. چنین صفحه ای اگر یک روز در آب باشد ، هیچ چیز نخواهد بود. تولیدکنندگان آن را تهیه می کنند ، اما حتی بهتر است بیمه شوند و سعی کنند از تعامل طولانی مدت با آب جلوگیری کنند.

مزیت دیگر چنین کف: شما نمی توانید درزها را اداره کنید ، اما یک منفی این است که اگر لایه محافظ آسیب ببیند ، ویژگی هایی که می توانند در برابر رطوبت مقاومت کنند از بین می رود.
بشقاب بشقاب برای آشپزخانه

ورقه ورقه مخصوص قیمت کفپوش آشپزخانه به چند نوع تقسیم می شود. هر یک از آنها به توانایی متفاوتی در مقاومت در برابر رطوبت و دوام مجهز شده اند. کلاس مقاومت محصول با شماره 2 شروع می شود. به عنوان مثال: 21 ، 22 و غیره. هرچه لایه های روی تخته ها کوچکتر باشد ، مدت زمان ماندگاری آنها کمتر خواهد بود.

طول عمر ، با توجه به بررسی ها - از پنج تا هفت سال. و این اتفاق می افتد اگر از آنها بدون بار اضافی استفاده کنید. ورقه ورقه ، به اصطلاح نوع تجاری ، با شماره 3 شروع می شود. این ورق ها - دوام بیشتری دارند. این محصولات از آب نمی ترسند ، با این حال ، بهترین نسخه برای آشپزخانه مواد یک کلاس بالای 31 سال است.

کلاس های 32 و 33 از تعداد قابل توجهی لایه مختلف تشکیل شده است. ویژگی های خاص آنها دوام عالی و مقاومت در برابر آب است. آنها برای محل کار و همچنین استخر کاملاً مناسب هستند. در یک آپارتمان شهری چنین کف بیش از 25 سال دوام خواهد آورد.

طبق نظر متخصصان ، کلاس 34 می تواند برای همیشه در طبقه شما باشد. این طبقه می تواند 

برای تمیز کردن به روش های مختلف - هیچ چیز نخواهد بود. از انواع آسیب ها محافظت می شود. می توان با استفاده از کلاس 34 ، زیر زمین "کف گرم" را گذاشت.

هنگام انتخاب یک ورقه ورقه برای آشپزخانه ، علاوه بر تمام ویژگی های فوق ، در نظر بگیرید که در زمینه فضای داخلی شما چقدر هماهنگ به نظر می رسد.
اتمام و داخلی

در آشپزخانه بزرگ کف باید ظریف و زیبا باشد. مشاهده ورقه ورقه شده در زیر کاشی بسیار جالب خواهد بود. این نتیجه از پر بودن فضای داخلی شهری است و بسیار زیبا به نظر می رسد.

به گفته روانشناسان ، رنگ در فضای داخلی تأثیر زیادی در شکل گیری روحیه انسان دارد. بنابراین ، انتخاب رنگ پوشش را تا حد ممکن جدی بگیرید. اجازه دهید احساس راحتی در آشپزخانه یا اتاق غذاخوری شما لایه ای از رنگ های چوبی روشن ایجاد کند.

اگر هدف اصلی شما کاهش وزن است ، پس از استفاده از رنگ های روشن در فضای داخلی آشپزخانه ، از جمله ورقه ورقه ، استفاده نکنید. از آنجا که چنین سایه هایی باعث افزایش اشتها و تحریک احساس گرسنگی می شوند.

اگر اندازه آشپزخانه شما کوچک است ، پس از انتخاب دکوراسیون کاشی لمینت خودداری کنید. از نظر بصری ، چنین ورقه ورقه ای در آشپزخانه بر روی اندازه کوچک اتاق تمرکز خواهد کرد ، و شما اصلاً به آن نیازی ندارید.

به طور خلاصه ، توجه داشته باشید: انتخاب کفپوش ورقه ورقه در آشپزخانه ، تمام سایه ها را در نظر بگیرید این کیفیت مواد ، ویژگی های آن ، ظاهر و توانایی ترکیب هماهنگ در فضای داخلی اتاق است.

منبع

  • مهدی طالبی
  • ۰
  • ۰

یک موکت با کیفیت و خوب انتخاب شده می تواند به درستی به دکوراسیون اصلی خانه تبدیل شود: هوایی ، نرم ، گرم و زیبا. اما با گذشت زمان ، به او بگویید که چنین معایبی مانند کثیف شدن سریع - خاصیت ذاتی هر پوشش کف است. آیا می توان به طور موثر خلوص موکت را در خانه حفظ کرد یا تنها راه خروج خشک شویی است؟

 نحوه تمیز کردن موکت
تمیز کردن موکت در خانه: راه ها و اسرار
هنگامی که شروع به تمیز کردن موکت می کنید ، باید از قبل بدانید که می خواهید چه روشی را از زرادخانه خود حذف کنید ، تا موکت برای مدت طولانی دوام داشته باشد و زیبا بماند ، و بعد از چندین بار شستشو ظاهر خود را از دست ندهد. این هست:

قلم موهای با موهای سفت ، زیرا آنها می توانند به میزان قابل توجهی به چرت زدن آسیب برسانند.
شستشو و تمیز کردن قبل از خواب
شستن موکت در مناطق بدون تهویه ؛
و همچنین آب گرم (بیش از 50 درجه) ، زیرا دمای بالا می تواند پشت چسب موکت را از بین ببرد و باعث ریزش الیاف طبیعی شود.

علاوه بر این ، شما نباید بلافاصله پس از تمیز کردن بر روی موکت راه بروید ، کمی "نفس بکشید" و آن را خشک کنید.

اگر از این قوانین پیروی کنید ، موکت می تواند لطافت و اشباع رنگ خود را برای مدت طولانی حفظ کند.

نحوه تمیز کردن کف های لمینت
شستشوی خشک
در صورت حداقل آلودگی روی موکت ، تمیز کردن بدون آب امکان پذیر است. می توانید آن را با نمک ، نوشابه یا پاک کننده های مخصوص صنعتی درست کنید.

برای روش اول ، شما به نمک معمول نیاز دارید که ما برای غذا استفاده می کنیم. باید به طور مساوی در تمام سطح موکت توزیع شود و با قلم مو مالیده شود تا دانه های نمک تیره شوند و خاک از توده جمع شود. سپس تنها چیزی که باقی می ماند این است که با جارو برقی از روی آن عبور کنید و تمیز کردن به پایان رسیده است.

همین الگوریتم برای تمیز کردن موکت با استفاده از نوشابه استفاده می شود. باید به طور مساوی در کل منطقه کاخ پخش شود و کاملاً با برس مالیده شود. اما بعد از اینکه نوشابه رنگ تیره به خود گرفت ، باید 5-7 دقیقه باقی بماند و فقط در این صورت می توانید جاروبرقی موکت را شروع کنید.

با استفاده از یک روش خشک می توانید موکت را با پودر یا کف مخصوص تمیز کنید. البته هر تولید کننده دستورالعمل های خاص خود را برای محصولاتی که تولید می کند دارد ، اما به طور کلی در موارد زیر خلاصه می شود:

روی سطح موکت پهن کنید.
آن را کمی به داخل توده بمالید و اجازه دهید 1-2 ساعت بماند.
جاروبرقی موکت.
هنگام استفاده از کف روی موکت مناسب با مد سال ، ممکن است لکه های مرطوب باقی بماند ، باید آنها را با سشوار خشک کنید.

این روش ها برای تمیز کردن موکت هایی که آلودگی نوری دارند مناسب است. اگر لکه های سرسخت یا قدیمی روی برش ایجاد شده باشند ، باید با روش های بنیادی تری از بین بروند.
نظافت مرطوب در خانه موکت
در مواردی که مقابله با خشکشویی به تنهایی با خشکشویی امکان پذیر نیست ، یک شستشوی مرطوب با نمک ، سودا ، دم کرده چای یا حتی کلم ترش به کمک شما می آید.

 تمیز کردن موکت مرطوب

محلول های تمیز کننده بر پایه نمک
به یک کیلوگرم نمک ، آب یک لیمو را اضافه کنید ، خوب مخلوط کنید و مخلوط را روی سطح موکت پخش کنید ، بگذارید 20 دقیقه عمل کند. پس از این مدت ، ما یک جارو را در یک محلول گرم و صابون مرطوب کرده و شروع به جارو کردن نمک از موکت می کنیم ، این روش تمیز کردن نه تنها به مقابله با آلودگی کمک می کند ، بلکه بوی نامطبوع را نیز از بین می برد. وقتی تمام نمک از بین رفت ، موکت باید خشک شود.

خواص تمیز کنندگی خوب و محلول نمکی با اسید سیتریک. برای یک لیتر آب باید 10-15 گرم اسید و یک قاشق غذاخوری نمک اضافه کنید ، خوب مخلوط کنید. سپس ، به طور دوره ای برس را در محلول حاصل آغشته می کنیم ، شروع به از بین بردن آلودگی های موکت می کنیم. با چنین تمیزکاری ، مناطق مرطوب بر روی قلمه باقی می مانند که باید خشک شوند.

سرکه
اسید استیک به پاکسازی و بهداشت شستشوی موکت و از بین بردن بو کمک می کند. تهیه محلول بسیار ساده است: یک قاشق غذاخوری سرکه به یک لیتر آب اضافه کنید. در محلول حاصل ، لازم است برس را به طور مرتب با موهای متوسط ​​سخت مرطوب کنید ، مایع اضافی را به یک ظرف یا ظرف دیگر بریزید.

این تمیز کردن برای موکتهای ساخته شده از الیاف طبیعی بسیار مثر است. برای مواد مصنوعی ، سرکه خطرناک است و می تواند آسیب برساند.

بهتر است موکت را پس از تمیز کردن با سرکه در هوای آزاد خشک کنید ، بنابراین در صورت امکان آن را به بیرون ببرید یا پنجره های اتاق را باز کنید تا یک پیش نویس کوچک ایجاد کنید.

جوش شیرین
با حل یک چهارم فنجان سودا در سه لیتر آب ، می توانید یک ماده تمیز کننده عالی بدست آورید. برای راحتی کار ، مخلوط حاصل را می توان در یک بطری اسپری ریخته ، کاملاً روی سطح موکت و 30 متر اسپری کرد

ذخیره می شوند ، و سپس جارو برقی می شوند. اگر می خواهید محلول را با آب یک لیمو مکمل کنید ، پس نه تنها می توانید موکت را از خاک پاک کنید ، بلکه طراوت قبلی رنگ ها را نیز بازیابی می کنید.

کلم ترش
تمیز کردن موکت با استفاده از محصولات نامناسب در نگاه اول ، مانند کلم ترش خرد شده امکان پذیر است. پس از شستشو و فشار دادن آن از طریق چند لایه گاز روی موکت ، مسواک زدن آن را مستقیماً روی ذغال سنگ شروع کنید. اگر کثیف شد ، دوباره آبکشی کنید ، آن را بیرون بریزید و کل مراحل تمیز کردن را تکرار کنید تا کثیف شدن زغال متوقف شود.

این روش در برابر لکه های طولانی و قدیمی مقاومت نخواهد کرد ، اما به طراوت موکت و از بین بردن آلودگی سطح کمک می کند.

برای تهیه چای
موکت را می توانید با دم کرده چای ، بدون توجه به چای سیاه یا سبز ، تمیز کنید. اما این روش فقط برای سایه های کف سایه های تیره مناسب است. موکتهای سبک توصیه نمی شود که از این طریق تمیز شوند.

اشکال دیگر این روش این است که برای تمیز کردن باید مقدار زیادی جوش را جمع آوری کنید ، که باید از قبل خشک شده و در یک مکان خشک ذخیره شود ، در غیر این صورت باعث کپک زدن می شود. اگر این شما را نمی ترساند ، مقدار کمی برگ چای تایپ کنید ، می توانید سعی کنید موکت را با آن تمیز کنید.

برای این کار آن را پر از آب کرده و فشار دهید. معجونی کمی مرطوب را روی موکت پهن کنید و بگذارید نیم ساعت بماند. سپس آن را با یک جارو مرطوب و تمیز مسواک بزنید یا فقط به دنبال خلا a بروید.

چگونه موهای گربه را از موکت پاک کنیم
نظافت موکت در خیابان
اگر فرصت تمیز کردن موکت در خیابان را دارید ، در زمستان می توان آن را با کمک برف و در تابستان - با کمک شامپو یا پودر انجام داد.

 نظافت موکت در خیابان

برای پاک سازی از برف استفاده کنید
شستن "برف" نه تنها تمیزی را تضمین می کند ، بلکه طراوت یخی و یخی را به موکت می بخشد.

برای انجام این کار ، موکت را به خیابان ببرید و آن را به صورت روبرو روی برف تمیز دراز بکشید ، سپس در امتداد آن راه بروید یا آن را با شستشو یا چوب به مدت 3-5 دقیقه بکوبید و بگذارید حدود نیم ساعت بماند. سپس برف های کثیف را از سطح بچرخانید و پاک کنید ، سپس جدید بریزید و دوباره تمیز کنید.

پس از آن ، موکت باید بر روی تخته سنگ آویزان شود و بقایای برف را با دقت از بین ببرید.

در خانه ، کاخ باید روی زمین قرار بگیرد و کاملا خشک شود.
لباسشویی در بیرون
اگر در خانه خصوصی زندگی می کنید ، می توانید موکت را در خیابان بشویید. این کار باید روی آسفالت تمیز انجام شود. موکت را رو به بالا بگذارید و با شلنگ به مقدار زیادی آب دهید. مطابق دستورالعمل ها ، یک ماده شوینده یا شامپوی مخصوص روی سطح موکت پخش کنید و شمع قلم مو را تمیز کنید. پس از اتمام تمیز کردن ، موکت را با دوش قدرتمند شستشو داده و با استفاده از موپ ، بقایای آن را خارج کنید.

موکت باید 2-3 ساعت در هوای تازه بماند. بعد از اینکه کمی خشک شد ، می توانید برای خشک شدن نهایی آن را روی تیرآهن آویزان کنید.
از بین بردن انواع خاصی از لکه ها
در بعضی موارد شستن موکت کاملاً نامناسب است. این معمولاً در مواردی است که کاخ خود تمیز باشد ، اما چندین لکه تازه روی آن ظاهر شده است.

 لکه های روی موکت

بنابراین از قهوه یا چای ریخته شده ، محلول صابون برای صرفه جویی باید به لکه زده شود و با اسفنج پاک شود. محلول خود نیز با اسفنج شسته می شود ، اما با آب تمیز.

آوردن خون تازه به راحتی خون تازه است. وقتی لکه خشک شد ، باید به مدت 30-60 دقیقه با یک تکه دستمال مرطوب پوشانده شود و سپس با آب سرد و پودر شسته شود.

اگر می خواهید آثار آدامس را از سطح موکت پاک کنید ، چیز سردی را روی این نقطه قرار دهید (به عنوان مثال یخ داخل بسته بندی). از دمای پایین ، بقایای لثه سفت می شود و می توانید آنها را با چاقو خراش دهید.

از طرف دیگر ، لکه های موم با درجه حرارت بالا از بین می روند. هاگ ها را با یک ورق کاغذ بپوشانید و با آهن داغ از روی آنها عبور کنید. موم شروع به ذوب شدن و فرو رفتن در کاغذ می کند. این کار را تکرار کنید تا ورق بعدی تمیز شود.

برخی موکت را یک عنصر ضروری در سبک و دکوراسیون اتاق می دانند ، و دیگران - یک چیز کاملا غیر ضروری است که گرد و غبار و خاک را جمع می کند. در واقع ، این مبلمان به راحتی کثیف می شود و رنگ اصلی خود را از دست می دهد ، اما مراقبت خوب و منظم به آن اجازه می دهد زیبایی و روشنایی خود را برای مدت طولانی حفظ کند.

منبع

  • مهدی طالبی
  • ۰
  • ۰

در انتخاب صدها نوع مختلف چمن مصنوعی در بازار با مشکل روبرو هستید؟ این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه بهترین چمن مصنوعی را برای چمن خود انتخاب کنید.
چمن مصنوعی برای کودکان
شما تصمیم گرفته اید که از تمام سخت کوشی و هزینه های صرف شده برای زیبا نگه داشتن یک چمن مناسب واقعی فقط چند ماه از سال خسته شده اید و دوست ندارید در زمستان مراقب یک آشفتگی گل آلود باشید. شما یک چمن مناسب می خواهید که در تمام طول سال پر جنب و جوش و خوش دست باشد. اکنون شما با یک کار بالقوه دلهره آور انتخاب چمن مناسب برای چمن خود روبرو هستید.

خوب ، خبر خوبی وجود دارد: انتخاب بهترین چمن مصنوعی برای مهد کودک شما احتیاج به دلهره آور ندارد. با پرسیدن سوالات صحیح از خود می توانید تصمیم بگیرید که کدام چمن مصنوعی برای نیازهای شما مناسب است. در اینجا من به شما بهترین نکات در مورد چگونگی انتخاب بهترین چمن مصنوعی برای چمن خود را می دهم.

چمن مصنوعی برای چه استفاده می شود؟
مانند انتخاب فرش در خانه یا محل کار خود باید تصمیم بگیرید که چمن مصنوعی شما برای چه کاری استفاده می شود. آیا می خواهید چمن کاری با ظاهری زیبا یعنی یک چمن نمایشی برای تحت تأثیر قرار دادن همه دوستان و همسایگان شما باشد؟ یک منطقه امن که بچه ها می توانند بدون آسیب دیدن بازی کنند؟ یا یک محیط عالی برای حیوانات خانگی شما که در آن عاری از هرگونه سموم است ، امکان پذیر است؟

1. چمن را نشان دهید

شما یک چمن مناسب می خواهید که در تمام طول سال زیبا به نظر برسد و افراد زیادی از آن عبور نکنند. چمن را انتخاب کنید که سخت پوشیده باشد اما الیاف متراکم آن خیلی ساینده نباشد. نگاهی به بهترین فروشنده ما Grange برای علفی زیبا با رنگی عالی بیندازید.

نمایش چمن
2. محوطه بازی برای بچه ها

یک چیز تقریباً قطعی است. اگر بچه های کوچکی یا حتی بزرگترهایی برای این موضوع دارید ، همه آنها یک بازی فوتبال یا برچسب را دوست دارند. به زودی چمن های چمن سنتی فرسوده نخواهند شد و زمین زیرین آن فشرده و بسیار سخت می شود که در صورت سقوط خطری ایجاد می کند. برای باغهایی که استفاده زیادی از آنها برای کودکان وجود دارد ، ما معمولاً چمن مصنوعی با توده کوتاه تری را توصیه می کنیم ، حتی بهترین چمنهای با انبوه بلند با گذشت زمان صاف می شوند. یک چمن ایده آل در محدوده ما Outfield است.

چمن مصنوعی برای کودکان
3. محوطه بازی برای سگ ها

بسیاری از صاحبان سگ به دلیل تکه های قهوه ای ، سوراخ ها ، چمن های حفر شده و ردپای گل آلود که چمن های چمن سنتی آنها از حیوانات خانگی خود دریافت می کنند ، از Perfect Grass استفاده می کنند. ما به طور کلی چمن های انبوه کوتاه تری مانند Outfield یا زمینی را که به تنهایی مانند Rectory بلند می شوند ، توصیه می کنیم زیرا تمیز کردن آنها راحت تر است. همچنین اطمینان حاصل کنید که چمن بسیار نفوذپذیر است تا ادرار سگ از بین برود. به مقاله ما در مورد بهترین چمن مصنوعی برای سگ ها نگاه کنید که ایده های مفیدی در مورد نصب چمن مصنوعی برای صاحبان حیوانات خانگی ارائه می دهد.

چمن مصنوعی برای سگ ها
بودجه خود را تعیین کنید
درک اینکه چقدر یک چمن مصنوعی جدید هزینه می شود مهم است. به طور کلی ، سرمایه گذاری اولیه قابل توجهی انجام می شود - بدیهی است به اندازه چمن ، چمن انتخابی شما و اینکه آیا می خواهید شرکتی چمن را نصب کرده و همچنین آن را تأمین کند ، بستگی دارد. این هزینه های اولیه با صرفه جویی که از نگهداری چمن های واقعی می کنید به مرور زمان از بین می رود.

برای اینکه تصور تقریبی از قیمت چمن مصنوعی برای مدرسه جدید داشته باشید ، باید باغ خود را اندازه بگیرید. علف های با کیفیت مناسب از 17 تا 40 پوند در متر مربع متغیر است. در صورت نیاز به نصب ، هزینه اضافی برای این هزینه در نظر گرفته شده است که هزینه آن به طور متوسط ​​بین 25 تا 35 پوند در هر متر مربع است. قیمت نصب بسته به مقدار مورد نیاز کارهای زیرزمینی ، سهولت دسترسی به علاوه تعداد دیگری از متغیرها متفاوت خواهد بود.

چمن از کجا و چگونه ساخته می شود؟
چمن ها کجا ساخته شده اند؟
بسیاری از محصولات چمن مصنوعی ارزان قیمت ، بد ساخته شده ، بازار را غرق کرده اند. این علفها از نوارهای تصادفی و پشت بیش از حد چسبیده رنج می برند که باعث پف کردگی می شود. مشاهده نمونه چمن ها قبل از اینکه در مورد محصول خود تصمیم بگیرید به سرعت به شما امکان می دهد کیفیت را ببینید.

آیا چمن سازگار با محیط زیست است؟
به چمن نگاه کنید تا مطمئن شوید عاری از سموم مضر یا مواد شیمیایی است و 100٪ قابل بازیافت است. شما نمی خواهید حیوان خانگی یا کودک شما در باغی که در معرض مواد شیمیایی مضر است بازی کند.

آیا چمن آزمایش شده است؟
آیا چمن برای اطمینان از ایمنی ، کیفیت و دوام چمن آزمایش شده است؟

الیاف چمن چه الیافی دارد؟
بعضی از چمن ها به دلیل داشتن الیاف بیشتر و نحوه چیدن الیاف در کنار هم ، یعنی الیاف V شکل برای شبیه سازی پارچه در چمن واقعی ، هزینه بیشتری دارند. برخی از الیاف بهتر خود اصلاح می شوند و پس از راه رفتن روی آن "Heath" دوباره ایستاده و صاف نمی مانند.

چمن چه رنگی است؟
چمن های واقعی همه ایراداتی دارند. به عنوان مثال با دقت نگاه کنید و هرگز یک چمن واقعی که 100٪ سبز است را نخواهید دید. برای به دست آوردن "ظاهر واقعی چمن" و جلوگیری از "ظاهر چمن کاذب" ، محصولات چمن مصنوعی بهتر یک کاهگل قهوه ای برای افزودن عمق دارند و 3 یا 4 الیاف رنگی مختلف در آنها وجود دارد. بررسی کنید که چمن در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم است در غیر این صورت در اثر آفتاب تغییر رنگ می یابد.
چند نمونه بگیرید
شما اکنون ایده خوبی در مورد نوع چمن مورد نظر خود دارید 

ما می توانیم نمونه ای از چمن ها / چمن های مورد علاقه خود را برای شما ارسال کنیم تا بتوانید آن را در منطقه ای که می خواهید آن را بگذارید مشاهده کنید.

نمونه های رایگان خود را از Perfect Grass درخواست کنید

امیدوارم با پیروی از راهنمای من در مورد چگونگی انتخاب بهترین چمن مصنوعی برای چمن ، این امر باعث می شود که انتخاب چمن مصنوعی شما کمتر دلهره آور باشد و چمن زیبایی را که به دنبال آن بوده اید به دست آورید.

در پست بعدی وبلاگ من راهنمای اهمیت نصب و راه اندازی خوب زمین را به شما ارائه می دهم. داشتن زمینه های مناسب زمینی پایه های محکمی برای روی زمین قرار دادن چمن مصنوعی شما برای سالهای آینده فراهم می کند.

در زمینه انتخاب چمن مصنوعی برای چمن خود به کمک بیشتری نیاز دارید ، لطفاً نظر خود را در زیر بگذارید و من به همان سرعت پاسخ می دهم.

منبع : perfectgrassltd

  • مهدی طالبی